Maajussi-Tea - Ilmastorikollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tea asuu Saarijärvellä ja oli matkalla Jukan luo Taivalkoskelle.
Nopein tapa matkustaa olisi ollut

Saarijärvi - Taivalkoski autolla
Välimatka on 456 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 5 h 42 min

Nyt Tea matkusti ensin Vantaalle, sieltä lentokoneella Kuusamoon ja Kuusamosta autolla Taivalkoskelle.

Autolla Saarijärvi - Vantaa / Vai lensiköhän Tea Jyväskylästä Vantaalle?
Välimatka on 321 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 4 h 0 min

Lento Vantaa - Kuusamo
667 km
1 h 15 min

Autolla Kuusamo - Taivalkoski
Välimatka on 63 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 47 min

Halusiko Tea ohjelman kustannuksella lentokoneeseen? Miksei Tea voinut ajaa itse Taivalkoskelle?

Mä todella kunnioitan sua! Nyt maistuu varmaan iltapala! Luulen muuten, että ohjelman nettisivujen kautta voit jättää laskelmasi liitteineen katsojapalautteena, tuskin siihen tuon kummempia selvityspyyntöjä tarvitsee lisätä, eiköhän tuosta jo selviä sun pointti. Harvalla olis viitseliäisyyttä tuohon mutta sinä se vaan jaksat painaa kuin myyrä hommaa.
Ps. Tea olisi voinut myös ratsastaa sinne hevosella. Laskisitko kavioeläimen matkan kustannukset myös?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä todella kunnioitan sua! Nyt maistuu varmaan iltapala! Luulen muuten, että ohjelman nettisivujen kautta voit jättää laskelmasi liitteineen katsojapalautteena, tuskin siihen tuon kummempia selvityspyyntöjä tarvitsee lisätä, eiköhän tuosta jo selviä sun pointti. Harvalla olis viitseliäisyyttä tuohon mutta sinä se vaan jaksat painaa kuin myyrä hommaa.
Ps. Tea olisi voinut myös ratsastaa sinne hevosella. Laskisitko kavioeläimen matkan kustannukset myös?

Älkää tappako mua vielä nauruun pliis :laugh:

Yhteistyössä