K
ken
Vieras
Mikäs ihmeen maailmanlopun meininki täällä on? Mikä hysteria tämä nyt on?
Onko minulat mennyt joku uutinen sivusuun vai häh????????
Onko minulat mennyt joku uutinen sivusuun vai häh????????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Täällä uskotaan kaikenlaiseen hömppään, mitä media päästää ilmoille.....
Alkuperäinen kirjoittaja hiip:No mä olen itse tehnyt useamman avauksen aiheesta, kun olen just tullut uskoon ja olen vaan niin äärimmäisen kiinnostunut tietämään asioista. Pahoittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Täällä uskotaan kaikenlaiseen hömppään, mitä media päästää ilmoille.....
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja hiip:No mä olen itse tehnyt useamman avauksen aiheesta, kun olen just tullut uskoon ja olen vaan niin äärimmäisen kiinnostunut tietämään asioista. Pahoittelen.
ei mun tuntemat uskovaiset saarnaa maailmanloppua. kannattaisko sun vaihtaa lahkoa?
Alkuperäinen kirjoittaja hiip:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja hiip:No mä olen itse tehnyt useamman avauksen aiheesta, kun olen just tullut uskoon ja olen vaan niin äärimmäisen kiinnostunut tietämään asioista. Pahoittelen.
ei mun tuntemat uskovaiset saarnaa maailmanloppua. kannattaisko sun vaihtaa lahkoa?
Emmä oo mitään saarnannut, kun olen kysellyt asioista, kun en tiedä mistään mitään.. Enkä kuulu roistaiseksi edes mihinkään seurakuntaan. Ei ole tarkotus pelotella ketään, kun mua itseäni vaan kiinnostaa.