maailmanlopun meininki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiip:
No mä olen itse tehnyt useamman avauksen aiheesta, kun olen just tullut uskoon ja olen vaan niin äärimmäisen kiinnostunut tietämään asioista. Pahoittelen.

:o

ei mun tuntemat uskovaiset saarnaa maailmanloppua. kannattaisko sun vaihtaa lahkoa?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
No mä olen itse tehnyt useamman avauksen aiheesta, kun olen just tullut uskoon ja olen vaan niin äärimmäisen kiinnostunut tietämään asioista. Pahoittelen.

ei mun tuntemat uskovaiset saarnaa maailmanloppua. kannattaisko sun vaihtaa lahkoa?

Emmä oo mitään saarnannut, kun olen kysellyt asioista, kun en tiedä mistään mitään.. Enkä kuulu roistaiseksi edes mihinkään seurakuntaan. Ei ole tarkotus pelotella ketään, kun mua itseäni vaan kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Emmä oo mitään saarnannut, kun olen kysellyt asioista, kun en tiedä mistään mitään.. Enkä kuulu roistaiseksi edes mihinkään seurakuntaan. Ei ole tarkotus pelotella ketään, kun mua itseäni vaan kiinnostaa.

Sillon kun itse tulin uskoon tein ihan samanlaisia kysymyksiä. Nettiä ei silloin ollut joten kyselin sitten muilta uskovilta. Apostolien teotkin alkoi yhtäkkiä niin kiinnostamaan, että taisin lukea ne yhteen pötköön. Mielestäni saat kysellä jatkossakin. :)

mun mielestä tyhmää panikoida sellaista asiaa mikä ehkä joskus tapahtuu,miten ja milloin ei tiedä kukaan,,,ja toisekseen ku siihen ei oikein voi itse vaikuttaa millään lailla

Yhteistyössä