Maailmanloppu.

[QUOTE="vieras";22330659]Mulla on vaan ollut just sellasia työkavereita, jotka väkisin tulee kipeenä töihin ja sit on kivaa kun kaikki muutkin tulee kipeeks ja sijaisia noihin töihin on vaikeeta ellei mahdotonta löytää.[/QUOTE]

No jos on jossain työyhteisössä mis on enemmän porukkaa, ni kyl mäki ihmettelen kui täytyy kipeenä tulla.. :/ Kohta kaikki on kipeenä..

[QUOTE="vieras";22330696]Meillä ei työterveyslääkäri myönnä sairauslomaa esim. silmä- ja poskiontelontulehdustapaukselle. Kirjoittaa vain antiloopit ja toteaa, et ne vaikuttaa parissa päivässä, ethän sä poskionteloilla työtäs tee. Jepjep.[/QUOTE]

justjoo.. tosi typerää.. Mulla parikertaa ollu poskintelon tulehdus ja jumalauta se sattuu.. No, mulla panacopia migreeniin ni on hyvät tropit kotona mut silti en haluis sillä kivulla töihin mennä :O

:O Mun mies ei ikinä valita kun on kipeä. Eikä se lepää ennen kun mä vaadin sitä lepäämään. Jos se valittaa niin se valittaa vaan "prkl mulla olis hommia eikä aikaa levätä" tms... Ylitunnollinen ja yliahkera. :(

Tunnin päästä pistän vauvin päikkäreille ja ryömin miehen seuraksi sen peiton alle. Palelee, mut siellä on varmasti lämmin :D Ehkä vähän hötsyn tötsyn lav mii tenderiä nii ukkoki paranee.

Se jo mietiskeli että miten meän käy jos hän ei nouse tekkeen ruokaa... Miehän katsokaas aiheutan tulipalon vai vilkasemalla keittiötä...

Mun isäni on juuri tuollainen. :D Kukaan ei koskaan ole niin kipeä kuin hän, kun jokin tauti iskee. Vakiolauseita on "sä et koskaan ole varmaan ollut yhtä kipeä kuin minä nyt, et voi ymmärtää" ja "sä et tiedä mitä kova kipu on". Viimeisimmän sanoi äidilleni tyräleikkauksen jälkeen mihin äitini huomautti synnyttäneensä kolme lasta ilman kivunlievityksiä. :D

Miehet... :D

Kiinnittäisin katseeni tuonne tutkimuspuolelle, ennen kuin aletaan huudella. Voin sanoa miehenä, että jos itselleni joskus kuume nousee, niin kyllä se vie kaikki voimat pois ja jos nainen tällaisissa olotiloissa pystyy toimimaan niin kuin ei mitään niin lahjoitan koko maallisen omaisuuteni tälle henkilölle.

Yhteistyössä