Maailmanloppu.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies on kipeä. Kuumetta 37.8, ääni käheänä ja voi että on raihnanen, hyvä että vessaan jakso raahautua aamulla... Siellä se nyt makkaa oottamassa kuolemaa ja mie olen sille passannu kahvin sänkyyn, pöyhin tyynyt ja peittelin hyvin ja vein buranapaketin vesilasin kera kaveriksi.

En ihmettele vaikka kuuluis narisevaa voivottelua ja tuskanhuutoja.... :whistle: Miehet ainaki ossaa sairastaa :D Ja ottaa kaiken ilon irti siitä. :saint:

Oi oletpa hyvä vaimo =) Miehet ne ossaa kyllä, mutta onneksi ne on harvemmin kipeitä ku naiset ;) Ainakin meillä menee niin päin :D

Juu, ei tuo turhia sairastele, hyvä jos kerta vuoteen muistaa aivastaa :D Viime vuonna meillä jylläs sikalenssu, minusta se oli sillonki pirteämpi mitä nyt :rolleyes: Mut välillä näin päin että mies makkaa peittojen alla kitumassa ja mie hoivaan, yleensä se mennee toisin päin. Ja miehän hoivaan, koko sydämellä :D

Meilläkin tuo miesflunssa välillä vierailee. Se on karmiva tauti, onneksi mies osaa käyttää ainakin seitsemää eri troppia yhtä aikaa sen hoitamiseen.

Mutta oli se jossain tieteellisestikin todistettu, että miesflunssa on pahempi kuin tavallinen naisten sairastama flunssa. Mitäs me kestävät synnyttäjät *paukuttaa henkseleitään*

:-)

Voi ku mäki voisin joskus sairasta miestäni passata ja helliä. :( Mut vaikka sillä on ollut 39 astetta kuumetta, se on menny töihin hiekkapuhaltamaan ja muuta :o Kun ei sen luonto kestä kotona makaamista jos on töitä :/

Onneksi tuolla on vapaapäivä muutenki, se nimittäin kyllä töihin raahautuis... : / Mulla tuo mies on varmaan hoksannu että multa saa extrahuomiota kipeänä ja heittäytyy koko sielulla matkaan siihen sairasteluun ihan vain sen takia :D

[QUOTE="joo";22330367]Meilläkin tuo miesflunssa välillä vierailee. Se on karmiva tauti, onneksi mies osaa käyttää ainakin seitsemää eri troppia yhtä aikaa sen hoitamiseen.

Mutta oli se jossain tieteellisestikin todistettu, että miesflunssa on pahempi kuin tavallinen naisten sairastama flunssa. Mitäs me kestävät synnyttäjät *paukuttaa henkseleitään*

:-)[/QUOTE]

:D

Onneksi tuolla on vapaapäivä muutenki, se nimittäin kyllä töihin raahautuis... : / Mulla tuo mies on varmaan hoksannu että multa saa extrahuomiota kipeänä ja heittäytyy koko sielulla matkaan siihen sairasteluun ihan vain sen takia :D

:laugh:
Kyl noi miehet on kans oikeesti niin lällyjä vaikka kovin koitetaan olla koviksia.. Sit tullaan kottii päivän päätteeks kullan kainaloon piiloon ja hellittäväks :D :D

[QUOTE="vieras";22330376]en valittais alle 39' kuumetta. Taitaa mies olla aika nössö.[/QUOTE]

Mulla ainakin on aina silloin kaikista huonoin olo, kun lämpöä on 37-38. Korkeassa kuumeessa ei ole niin voimaton olo.

Joo, miehet on kyllä reppanoita :)
mutta ihan pikkasen joudun puolustelemaan nyt, koska mulla oli pari viikkoa sitten tollanen flunssa, lämpöä sen 37-38 ja mun olooli oikeasti ihan kaamea, vaikka yleensä en valita ja korkeammassa kuumeessakin olen kodin yms. hoitanut, tää oli vaan jotenkin harvinaisen v.-mäinen tauti.

[QUOTE="vieras";22330376]en valittais alle 39' kuumetta. Taitaa mies olla aika nössö.[/QUOTE]

Kuten jo sanoin, viime vuonna ko meillä oli sikalenssua niin sillä oli neljässäkympissä kuume ja sanallakkaan ei valittanu, teki ruuat ja kaikki, mie olin vuodelevossa raskauden takia muutenki ja sairaana itekki. Saa tuo minun puolesta heittäytyä kerran vuojessa puolikuoliaaksi ja passattavaksi ja jopa nauttia siitä. Ei ole olkapäävaivojensakkaan takia valittanu ikinä, paitti puolisalassa ko luullu etten huomaa. Ja ne kivut on ollu kovia. Että en sanois nössöksi kuitenkaan...

[QUOTE="vieras";22330483]Mies on reppana kun on himassa kipeenä yhden päivän vuodessa kun taas nainen on vähintään sen yhden päivän joka viikko. :)[/QUOTE]

ai miten niin? kyllä meillä mies on kipeenä useammin ja antaa sen myös kuulua/näkyä. mä oon kipeenä ehkä just sen kerran vuodessa ja siltikin hoidan kaikki jutut mitä terveenäkin.

[QUOTE="vieras";22330512]ai miten niin? kyllä meillä mies on kipeenä useammin ja antaa sen myös kuulua/näkyä. mä oon kipeenä ehkä just sen kerran vuodessa ja siltikin hoidan kaikki jutut mitä terveenäkin.[/QUOTE]
Vähän sä oot kova jätkä!

Minua ei kyllä ees se neljänkympin kuume kaaja sänkyyn, tosin mies sillon yleensä kaataa minut sänkyyn ja pittää huolen että pysyn siellä :D Mut näin muuten mie olen sairastellu tosi paljon muista syistä johtuen ja olen kyllä saanu hyvää hoivaa ja huolenpitoa aina, joten nyt sitte lellin pilalle tuon ukon tämän päivän aikana :heart:

Eikös joku tutkimus ole osoittanut, että oikeasti miehet ovat flunssassa sairaampia. En muista, miten oli tutkittu (varmaan muutenkin kuin vain kysymällä että ookko kippee ja kuinka paljon sattuu). Liittyiskö testoteroniin tai muuhun ihan fysiologiseen juttuun. Tai sitten tutkimus oli rahoitettu kansainvälisen sovinistisalaseuran rahoilla.

Ei ole kyllä maailmassa mitään niin dramaattista, kun flunssaan sairastunut mies :)
Oikeasti huvittavaa, kun aikuiset miehet menevät aivan tolaltaan pienen flunssan myötä, mutta toisaalta ehkä se on hyvä tekosyy miehillekin edes joskus "luvan kanssa" olla heikkona, joten voivotelkoot.

Yhteistyössä