Maailmanloppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin viime yönä unta,että tuli maailmanloppu.Uni oli todella pelottava ja todellisen tuntuinen.
Rukoilin hysteerisenä,että pääsisin lasten kanssa samaan paikkaan.Ettei meitä erotettaisi toisistamme.
Mitä uni mahtaa tarkoittaa?
Jotain Jumalan puhuttelua vai henkilökohtaista "maailmanloppua" eli jonkin kauheuden tapahtumista omassa elämässä?

tollaset painajaiset. Mä näin joskus unta että koko maailmasta sammui valot, aurinko pimeni keskellä päivää oli sysipimeeää ja mun poika 1v oli muka yksin pimeässä pihalla ja kuulin hänen itkun ja hän huusi äitiä ja mä konttaan ääntä kohti ja aina se ääni siityi toiseen suuntaan ja en löydä poikaa. Konttasin koska pimeessä kompastelin kaikkinn tielle osuvaan kävellessä. Taskulamppu ei tietenkään käynyt unessa mielessä eikä ulkovalon sytyttäminen. Ja siinä paniikissa vaan tiesi et enää ei aurinko koskaan paista. Jessus heräsin hysteerisenä. Ja nyt sille osaa nauraa mut sillon yöllä olin ihan kuutamolla :D

En tiedä tarkoitusta, mutta minäkin olen usein nähnyt niitä unia. Todella kammottavia ja todentuntuisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kyllä se tarkoittaa ihan oikeaa maailmanloppua, näitkö päivämäärän?

no eikös se ole jo kaikilla selvillä 21.12.20012

No ompa hyvä että siihen on vielä noin pitkä aika. :snotty:

No joo. Kukaan ei tiedä, milloin tämä loppuu. Mutta Raamattu puhuu siitä, että Jeesus tulee pian noutamaan omasa luokseen. Uskokaa Jeesukseen ja tehkää parannus :). Jeesus antaa rauhan sydämeen, tapahtuipa maailamssa mitä tahansa.

Sua herätellään. Taivaan ovet suljetaan pian ja armon aika loppuu. Näinhän nyt ennustetaan ja on paljon profetioita. Kannattaa ottaa armo vastaan, kun se on vielä tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Kyllä se tarkoittaa ihan oikeaa maailmanloppua, näitkö päivämäärän?

no eikös se ole jo kaikilla selvillä 21.12.20012

jaa se on noin kaukana, eipä tässä sitten ole hätä päivää, voi hyvin maksaa seuraavan asuntolainan lyhennyksen. Perskule ei voinut vieläkään laittaa elämää risaseksi ja tehdä mitä huvittaa.

ja mitä sitä nyt etukäteen murehtimaan millon se tulee kun jos se on tullakseen niin se tulee vaikka mitä tekisi ja ajattelisi. Se on sit siinä, minkäs teet. Älkää tommosia murehtiko.

elokuuhun sitä minäkin sijoittelen.....;)..kiva kun täältäkin löytyy niitä joilla on pitää jalat maassa siellä missä maa pitää...no fear, rennoin rantein, lovee ja jforewer!)

Maailmanloppu tulee viimeistään kun aurinkomme poksahtaa..

Päivätähtemme, Auringon, massa ei riitä supernovaräjähdykseen, vaan siitä tulee valkoinen kääpiö, jonka jälkeen siitä tulee jäähtyessään musta kääpiö.

Ei se maailmanloppu tule noin että joku hurupääsakki tietää päivämäärän. Ja mitä se armo on jota jaellaan, aika moni sitä jo anelee muutenkin. Mistä sen tietää onko ansainnut mitään armoa. Miksi joku uskis olisi parempi kuin pakana.
Hoh hoijaa. Ja ap, sinulla on stressiä lastenhoidon suhteen, hanki itsellesi enemmän aikaa levätä.

kirjoita tästä jonkinlainen muistiinpano, keksi joku vuosiluku tulevaisuudesta, mielellään 100 vuoden päästä, liitä mukaan runoja ja laita ilmatiiviiseen ruostumattomaan sylinteriin, hautaa maahan ja olet nostradamus 2 tulevaisuudessa.

Yhteistyössä