maailman tyhmin asia loukkaantua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mua ärsyttää syvästi se että kun miehen tili on nollilla tai lähellä sitä niin sen äiti laittaa sinne rahaa.
jos miehen tili on jostain syystä tuossa tilassa,niin sillon mulla on kyllä rahaa,ei me koskaan eletä yli varojen.
miten ihmeessä tuollainenkin voi ottaa päähän? hormonit?
niin,ja anoppi näkee miehen saldon verkkopankista. aikoinaan makseli laskuja ym. toimi miehensä ja poikansa sekä firman rahastonhoitajana. ei ole poistettu miehen tiliä sieltä.

no on se miehen puolelta jo katkennut,toisinpäin ei. on ainoa lapsi ja vielä kun on poika niin..
toinen on kyllä ihan oikea mies ja hyvä iskä meitin lapsille.
mutta mulle tulee automaattisesti mieleen että se kuvittelee ettei me pärjättäs ilman sen apua. meillon kuitenkin netto tulot yli 3 tonnia kuussa vaikka oon viä kotona.

saakohan sitä tiliä sieltä pois näkymästä muuten kun avaamalla uus tili? tosin mietinnässä on pankin vaihto..

ei silloo käyttöoikeutta tiliin. se näkee vaan saldon. entiä miten,mutta kuulemma ei muuta. en mä tiä käykö se tarkotuksella kattoon saldoo vai samalla kun hoitaa firma tai omia (miehensä ) raha asioita. kuitenkin,jos tili lähestyy nollaa niin saattaa siirtää 300? sinne.
tää on niin vanha tili,mies sitä itse edes avannut. eikä se miestä haitannut sillon kun oli intissä ja opiskeli. mua se on ny kuitenkin ruvennu haittaan kun en tahdo että kuvitellaan ettei me pärjätä.

Älä suotta kiukkua hyvähän se on että jeesaa. Miehesi valinta on jos haluaa että äitinsä pääsee tililleen kiukkua siis hänelle.

Minä olisin erittäin kiitollinen jos joku laittaisi rahaa tililleni silloin tällöin on niin tiukilla talous.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei silloo käyttöoikeutta tiliin. se näkee vaan saldon. entiä miten,mutta kuulemma ei muuta. en mä tiä käykö se tarkotuksella kattoon saldoo vai samalla kun hoitaa firma tai omia (miehensä ) raha asioita. kuitenkin,jos tili lähestyy nollaa niin saattaa siirtää 300? sinne.
tää on niin vanha tili,mies sitä itse edes avannut. eikä se miestä haitannut sillon kun oli intissä ja opiskeli. mua se on ny kuitenkin ruvennu haittaan kun en tahdo että kuvitellaan ettei me pärjätä.

Jos mies ei saa muutettua tiliä niin, ettei anoppisi sitä saldoa näkisi, niin sinuna mä alkaisin tehdä niin, että siirtäisin anopilta tulleet rahat lapsieni tileille ja sitten jälkeenpäin kiittäisin anoppia rahasta ja kertoisin siirtäneeni ne rahat eteenpäin hänen lapsenlapsiensa tileille. Ehkä anoppi sitten pikkuhiljaa tajuaisi, ettei teillä ole kuitenkaan rahasta pula vaikka miehesi tili olisikin tyhjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:

Jos mies ei saa muutettua tiliä niin, ettei anoppisi sitä saldoa näkisi, niin sinuna mä alkaisin tehdä niin, että siirtäisin anopilta tulleet rahat lapsieni tileille ja sitten jälkeenpäin kiittäisin anoppia rahasta ja kertoisin siirtäneeni ne rahat eteenpäin hänen lapsenlapsiensa tileille. Ehkä anoppi sitten pikkuhiljaa tajuaisi, ettei teillä ole kuitenkaan rahasta pula vaikka miehesi tili olisikin tyhjä.

Eikös tuossa olisi ideaa?

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:

Eikös tuossa olisi ideaa?

mahtava idea! kiitos =)

ihmiset on nykypäivänä asenteella "minä itse,ei apua,se on noloa"
Musta se on kummallista. Ei se raha sen kummempaa oo,rahaa vaan.Ja jos joku sitä haluaa antaa niin antakoon.
pyhäpyhä raha

Tuskin se ajattelee ettette pärjää, vai kommentoiko se sitä jotenkin? Taitaa olla vain pinttynyt tapa pojan nuoruusvuosilta. Tee tosiaan kuten tuossa yllä ehdotettiin, tuskin se jatkuvasti sinne satasia alkaa laittelemaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja mu:
ihmiset on nykypäivänä asenteella "minä itse,ei apua,se on noloa"
Musta se on kummallista. Ei se raha sen kummempaa oo,rahaa vaan.Ja jos joku sitä haluaa antaa niin antakoon.
pyhäpyhä raha

Joo mustakin on tosi kiva kun joku välillä laittaa rahaa tilille, huolimatta siitä että nyt pärjätään hyvin. Ennen niin ei aina ollut, ja oli kyllä tosi tarpeeseen ja otettiin erittäin kiitollisena yllärirahat vastaan (silloin harvoin kun niitä tuli).

Yhteistyössä