Maailman paras dieetti! Viikossa melkein kolme kiloa! :))

• Viestiketjun aloittaja enää 200g välietappiin
  • Ensimmäinen viesti
enää 200g välietappiin
Ihanaaihanaaihanaa! Olen 1,5v toivonut tavoittavani painon, jonka verran painoin ennen raskaaksi tulemista (ja mulla on siis 1,5v lapsi). Tosiaan tämä on ollut ihan toivomisen asteella, koska en ole konkreettisesti yrittänyt tosissani laihduttaa ylimääräisiä kiloja. Mutta asiaan!

Kerrankin olen "dieetannut" oikein. En ole kärsinyt nälkää, en ole joutunut huhkimaan salilla tms. Yksinkertaisesti olen korvannut perunan, pastan ja riisin kruunuvihanneksilla tai muilla vihanneksilla. Ihan yhtä maistuvaa! Olen syönyt tasaisin väliajoin, aina lapsen kanssa samaan aikaan. Napostelun ruokailujen välissä olen korvannut vedenjuonnilla, se poistaa pahimman himon napata sipsipussi hyllyltä joka on siinä möllöttänyt kiusana kokoajan. :D Pahimman himon iskiessä olen ottanut kaapista uutta porkkanaa, nam.

Kuitenkin se, minkä uskon olevan suurin asia, miksi olen onnistunut tiputtamaan painoani on se, että olen pienentänyt annoskokoja. Minulla on äärettömän paha tapa alkaa syödä nälkäisenä, ja mättää pienen rykmentin verran ruokaa ja sitten ähkyillä monta tuntia. Nyt juon lasillisen vettä ennen ruokailua, syön hitaasti nautiskellen sopivan annoksen.

Tsemppiä kaikille laihduttajille, tehkää viisaita valintoja ruoassa ja harrastakaa miellyttävää liikuntaa kun ehditte! :) (tiedän, että itseltäni poistunut lähinnä nesteitä, mutta hyvä, että turhat nesteet poistuvat! Niistä mulla on taitanut tää paino paljolti koostuakin)

• Tykkää
Reactions: PaulKohelo
enää 200g välietappiin
[QUOTE="...";26530182]Onnea ja kiitos vinkeistä! Pitäisiköhän ensi viikolla ottaa pieni kuuri ennen loman alkua :)[/QUOTE]

Ehdottomasti suosittelen! Itsellä tosi paljon kevyempi olo kun syö viisaasti! Ja niin, olen myös pyrkinyt syömään välipaloina kaikkea täyttävää, kuten rahkaa. Leipähötöt ovat jääneet pois vallan. Tämä on todellakin siitä hyvä dietti koska tämä ei stressaa yhtään, kun ei joudu olemaan nälissään tai syömään pelkkää salaattia. Kunnon ruokaa, kastikkeita jne, mutta käyttää niitä vihanneksia missä ei oo niin paljoo hiilareita! Periaatteessa karppaamista ilman niuhoittamista tyylillä KAIKKI JAUHOT POIS! Syön ihan tavallista, perheen kanssa samaa ruokaa, mutta vähän vähemmän ja hitaasti ilman ylimääräisiä turvottavia hiilihydraatteja! :)

Silja.S
Ystäväni pudotti melkein 5kg raskauskiloja viikossa. En oikeasti uskonut sitä ensin, mutta niin se perhana teki. Imetyksellä oli varmasti oma osuutensa asiassa, mutta jätti kaiken ylimääräisen rasvan pois, luopui kokonaan sokerista ja pienensi annoskoot niin pieniksi kuin uskalsi. vähän vaille 5kg viikossa :O

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"aapee"
Ystäväni pudotti melkein 5kg raskauskiloja viikossa. En oikeasti uskonut sitä ensin, mutta niin se perhana teki. Imetyksellä oli varmasti oma osuutensa asiassa, mutta jätti kaiken ylimääräisen rasvan pois, luopui kokonaan sokerista ja pienensi annoskoot niin pieniksi kuin uskalsi. vähän vaille 5kg viikossa :O
No mulla itsellä lähti kahdessa viikossa 12 raskauskiloa :D Siis kun synnäriltä tulin. Mutta nyt haluan tiputtaa nämä mitkä ovat jääneet roikkumaan.. Ja en tehnyt mitään noiden 12 kilon eteen. Ja lisättäköön, ettei mulla ole nyt paljoa pudotettavaa, kun lähtöpainokin on ollut aika matala, normaalin painon alapuoliskolla :)

"aapee"
[QUOTE="joo";26530434]no hyvä että ilmoitit, että olet alipainoinen. Ja nyt haluat, että me sanotaan, että älä nyt vaan laihduta, niinkö??[/QUOTE]

No voi hyvä jumala en :D Painoindeksini on ollut joku 22, mutta haluaisin sen tuohon 20 mikä se on koko elämäni ollut ennen lasta. En halua olla alipainoinen, vaan hyvässä kunnossa, tyytyväinen peilikuvaani ja esimerkkinä lapselleni terveellisistä elämäntavoista. Taisi joku kusta sun aamumuroihin :D

vittiettävoitteollatyhmiä
Jos aijotte pudottaa painoa nii saatana menkää urheilemaan! Katsotte vaikka kalorilaskurilla miten paljon saatte syödä ja noudatatte oikeaa lautasmallia, joten nyt kaikki urheilemaan niin varmaan kilot karisee..

"ville"
Alkuperäinen kirjoittaja vittiettävoitteollatyhmiä;29542529:
Jos aijotte pudottaa painoa nii saatana menkää urheilemaan! Katsotte vaikka kalorilaskurilla miten paljon saatte syödä ja noudatatte oikeaa lautasmallia, joten nyt kaikki urheilemaan niin varmaan kilot karisee..
Ei ole omat konstisi sullekaan järkeä kasvattaneet, kun ikivanhaan ketjuun vastailet.

painoapois
Alkuperäinen kirjoittaja vittiettävoitteollatyhmiä;29542529:
kuules ny taliaivo!
Urheillessa syönnin tarve lisääntyy ja paino nousee.
kannattaisi selvittää faktat ennenkuin alkaa tyhmyyksiä huutelemaan.

"vvieras"
Kuules taliaivo, ruokavaliolla on suurin merkitys laihdutuksessa. Tottakai kuten sanoit, on katsottava ruokavalion ja liikunnan suhde, mutta se likunta on hyvin marginaalinen juttu tuossa. Moni ylipainoinen väittää ettei laohdu vaikka liikkuu kun ruokavalio on ihan pielessä. Liikunnan kulutuksessa puhutaan satasista kaloreissa kum pelkästään yksi lämmin ateria sisältää helposti 400-500 kcal eikä kyse ole mistään rasvamätöstä. Pitsasta saat yli tuhat kcal joka sisältää sitten melkein päivän kalorit niin ei joku 100 kcalorin käbelylenkki tai edes se 500 kcalorin tunnin juoksulenkki hirveästi siinä merkkaa.

Vasta kun olet hoikistunut ja lihaskunto hankittu proteiinilla ja kuntosalilla, voidaan puhua lihasten tuomasta lisäaineenvaohdunnasta.

Aikuinen ihminen ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa. Se on ensimmäinen perussääntö. Ihminen ei tarvitse kuin jonkun yhden perunan lautaselle. Älkää vetäkö itseänne ähkyyn vaan ottakaa kohtuullinen määrä ja tyytykää siihen. Ylivenynyt vatsalaukku huutaa enemmän ruokaa mutta pienenee ja tottuu kyllä. Suklaalevystä saat myös sen 1000kcal joten kannattaa miettiä kamnattaako. Itselleni sopii kerran viikkoon herkkupäivä kun voi vetää vaikka sen suklaalevyn, mutta arkena tyydyn kaurapuuroon. En syö leipää.

"voielämä"
[QUOTE="vvieras";29542571]Kuules taliaivo, ruokavaliolla on suurin merkitys laihdutuksessa. Tottakai kuten sanoit, on katsottava ruokavalion ja liikunnan suhde, mutta se likunta on hyvin marginaalinen juttu tuossa. Moni ylipainoinen väittää ettei laohdu vaikka liikkuu kun ruokavalio on ihan pielessä. Liikunnan kulutuksessa puhutaan satasista kaloreissa kum pelkästään yksi lämmin ateria sisältää helposti 400-500 kcal eikä kyse ole mistään rasvamätöstä. Pitsasta saat yli tuhat kcal joka sisältää sitten melkein päivän kalorit niin ei joku 100 kcalorin käbelylenkki tai edes se 500 kcalorin tunnin juoksulenkki hirveästi siinä merkkaa.

Vasta kun olet hoikistunut ja lihaskunto hankittu proteiinilla ja kuntosalilla, voidaan puhua lihasten tuomasta lisäaineenvaohdunnasta.

Aikuinen ihminen ei tarvitse kahta lämmintä ateriaa. Se on ensimmäinen perussääntö. Ihminen ei tarvitse kuin jonkun yhden perunan lautaselle. Älkää vetäkö itseänne ähkyyn vaan ottakaa kohtuullinen määrä ja tyytykää siihen. Ylivenynyt vatsalaukku huutaa enemmän ruokaa mutta pienenee ja tottuu kyllä. Suklaalevystä saat myös sen 1000kcal joten kannattaa miettiä kamnattaako. Itselleni sopii kerran viikkoon herkkupäivä kun voi vetää vaikka sen suklaalevyn, mutta arkena tyydyn kaurapuuroon. En syö leipää.[/QUOTE]

huh huh!
oot kyllä vtn yksinkertainen ihminen,ei kyl muuta voi sanoa.
nyt meet takas sinne pyöreeseen huoneeseen ja mielellään oflinen suoltamasta shaibaa.

vvil
kuules ny taliaivo!
Urheillessa syönnin tarve lisääntyy ja paino nousee.
kannattaisi selvittää faktat ennenkuin alkaa tyhmyyksiä huutelemaan.
ööh, kuka käskee syödä enemmän, vaikka urheilisi?

Yksinkertaista matikkaa: syöt joka päivä 1300 kcal. Joka toinen päivä liikut ja kulutat siinä vaikkapa 300 kcal. Kyllä minun matikkapääni sanoo, että jos et syö ylimääräistä, on kalorivaje väistämätön.

Minä olen laihduttanut noin 25 kg niin, että söin 1300-1500 kcal/päivä ja harrastin liikuntaa kolme kertaa viikossa.

Yhteistyössä