Maailman onnellisin <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tyttönen"

Vieras
Halusin vaan kertoa teille kuinka onnellinen olen siitä että mulla on maailman ihanin mies!! Sillä on iso kulli, komee naama ja lihaksikas kroppa, oikea ilo silmälle ;) Ja se on kaikista maailman naisista valinnut mut vaimokseen, sitä jaksan välillä ihmetellä... Niin ja luonnetta yhtään väheksymättä, hän on luotettava, hauska, rehellinen, kaikinpuolin IHANA! Olkaan vaan vapaasti kateellisia:D

Tää olis ollu ihan ihana teksti, mutta toi iso kulli vähän pilas koko homman... Oisit edes pistänyt, että hyvä sängyssä, kun eipä sillä koolla oo mitään väliä jollei sitä osaa käyttää ;)

Ja mun mielestä jokaisen ihmisen pitäisi ajatella noin omasta puolisostaan!

[QUOTE="Tyttönen";24282728]Halusin vaan kertoa teille kuinka onnellinen olen siitä että mulla on maailman ihanin mies!! Sillä on iso kulli, komee naama ja lihaksikas kroppa, oikea ilo silmälle ;) Ja se on kaikista maailman naisista valinnut mut vaimokseen, sitä jaksan välillä ihmetellä... Niin ja luonnetta yhtään väheksymättä, hän on luotettava, hauska, rehellinen, kaikinpuolin IHANA! Olkaan vaan vapaasti kateellisia:D[/QUOTE]

täällä sama juttu ;D

[QUOTE="hmm";24282808]mun ukko on ihan paska. oon yrittänyt lähiaikoina hyviä puolia keksiä, mutta iso kulli lienee ainoita. ja se ettei tupakoi. oon kade.[/QUOTE]

Pistä ukko vaihtoon ja eti parempi? Elämä on liian lyhyt hukattavaks paskaan.

[QUOTE="Tyttönen";24282776]No muttakun se kulli on yksi iso asia siinä ihanuudessa :D Ja kiva kun muillakin on käynyt samanlainen onni ;) <3[/QUOTE]

Onko miehellä korvien välissä yhtään mitään vai riittääkö sinulle iso kulli?

[QUOTE="Tyttönen";24282826]Pistä ukko vaihtoon ja eti parempi? Elämä on liian lyhyt hukattavaks paskaan.[/QUOTE]

haaveissa on, tuommooset on vaan helpompi sanua ku tehdä :/

[QUOTE="Vieras";24282837]Onko miehellä korvien välissä yhtään mitään vai riittääkö sinulle iso kulli?[/QUOTE]

Löytyy sieltäkin, en mä nyt pelkän kullin kanssa jaksais naimisissa olla... Seksisuhteessa kylläkin. Ehkä se on niin itsestäänselvyys että mies on fiksu koska en siedä tyhmiä ihmisiä, en silloin myöskään sellaisen kanssa ikinä alkais seurustelemaan...

[QUOTE="hmm";24282839]haaveissa on, tuommooset on vaan helpompi sanua ku tehdä :/[/QUOTE]

No mutta mieluummin yksinkin kun paskan kanssa... Kohta huomaat et oot 50v ja edelleen paskan kanssa, elämä ehtoopuolella :/

Yhteistyössä