Maailman ärsyttävin ääni (linkki, jossa sitä voi kuunnella)!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mä ihmetelin eilen että mitä saakelin kohinaa kuuluu kaiuttimesta ja koska se otti hermoon, niin suljin sen. Kohta se kuulu uudestaan ja sitten se otti hermoon vielä enemmän. Kysyin sitten mieheltä että onko hän laittanut jonkun saakelin surinan päälle ja kuulemman on.

Kysyin että miksi ja hän jotain sepusti rauhottumisesta ja eäät vauvakin rauhoittui ko ääneen yms.

No mua tää saakelin kohina ei tasan rauhota vaan päinvastoin. Onko tää muka jonkun mieleståä rauhottavaa?!? :o :kieh:

http://www.simplynoise.com/

Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Siis mä kuulen tuosta linkistä vaan kohinaa...siis vähän vastaavaa kun jos telkkarista laittaa lumisadekanavan päälle.

Sä kuulet ukkostako? :o

:ashamed: :ashamed:
Se alko vast myöhemmin ja meinasin pudota penkilta ku peljästyin.. Äänet täysillä :laugh:
Joo ei rauhottanu :D Kamala meteli :D

Ai kauhja...sorry :D :laugh:

Munkin oli iahn pakko heti katsoa tämä kun palstalla vilkaisin. Tuohan on toisaan traditiionaalista mitä lie valkoista kohinaa / pinki noise, mitä tyypillisimmillään juuri kuului ennenvanhaan aikoinaan analogisten tv- ja radiolahetysten "asemien väliltä" tai lähetyksen loputtua.

Eikä tosiaankaan rauhoita - ei minua ainakaan. PÄinvastoin. Ennevanhaan jos nukahdin TV lähetyksen kesken (silloin kun lähetyksiä ei tullut ympäri vuorokauden, vaan lähetys tosiaan loppui joskus yöllä) sitten alkoi tuo kohina, niin viimesitäöän siihen heräsi. Ja ellei vielä mahdollisimman nopasti herännyt, herästi sitten sekä ääneen , että pään särkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Munkin oli iahn pakko heti katsoa tämä kun palstalla vilkaisin. Tuohan on toisaan traditiionaalista mitä lie valkoista kohinaa / pinki noise, mitä tyypillisimmillään juuri kuului ennenvanhaan aikoinaan analogisten tv- ja radiolahetysten "asemien väliltä" tai lähetyksen loputtua.

Eikä tosiaankaan rauhoita - ei minua ainakaan. PÄinvastoin. Ennevanhaan jos nukahdin TV lähetyksen kesken (silloin kun lähetyksiä ei tullut ympäri vuorokauden, vaan lähetys tosiaan loppui joskus yöllä) sitten alkoi tuo kohina, niin viimesitäöän siihen heräsi. Ja ellei vielä mahdollisimman nopasti herännyt, herästi sitten sekä ääneen , että pään särkyyn.

Mäkin oon herännyt siihen kun tv menee lumisateelle...eikä tosiaan silloinkaan kyllä rauhoittanut.

Yhteistyössä