maailma olisi parempi paikka jos....

tänne palstalle saisi kirjottaa vain mustat, sisäänkirjautuneet ihmiset. Miul menee kohta hermo, sellasta paskaa täältä saa lukea
esim

"
Kyllä taas turhamisuuteni kärsi kolauksen ;D
On nuo lapsoset vaan niin ihania totuudentorvia...
Tulin suihkusta, ja 2,5veen kommentti oli: "Mmmm... Sinun maha on niin ihanan läski!" Hetken päästä katsoo kummissaan: "Hei! Missäs sinun napa on" :D
"
ja tähän kommentti

"Ei sen ikäinen osaisi sanoa mahaa "läskiksi", ellei sitä olisi kotona muutenkin hoettu että onpa äitin maha läski. Älä opeta pentuasi idiootiksi."

siis oikeesti tyypit, herrajumala sentään. Ei kukaan tollasta paskaa tuu kirjottaa ikinä mustana....noinkin positiivinen ja hauska alotus niin se pitää kääntää tollaseks. Ja KUKA HEMMETTI SANOO OMAA LASTAAN PENNUKSI ???

Alkuperäinen kirjoittaja JaJa:
no ei ainakaan meidän pian kolme vuotias tiedä läski sanaa, eikä tarvikaan tietää. mut mä oonki nipottaja :D
Eikä meidän 6v (jestas, missäköhän pimennossa olen poikaa pitänyt :)).

Mutta...ei mua paljon hetkauta, jos jonkun lapsi sitä sanaa käyttää, enkä siitä erikseen kenellekään mainitsisi.

Täällä näkee paljon rumempaakin tekstiä, johon olisi puuttuminen.

nii mut ku jotenki tuo ei ees ole oleellista tuossa alotuksessa. Miks tollast kommenttia pitää laittaa ? Pahottaakseen toisen mielen ? hienoa jos joku saa siitä jotain kiksejä. Ja hienoa ku ei o pokkaa kirjottaa tollasta mustana..

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
kiusaa se on pienikni kiusa, eihän tää oo tietty pahinta mut...jotenki häiritsee ku näitä idiootteja riittää useita joka ketjuun, ja asiaahan niillä ei ole ollenkaan, hyvin harvoin kommentoivat itse aloitustakaan.

• Tykkää
Reactions: MINTYNEN
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
kiusaa se on pienikni kiusa, eihän tää oo tietty pahinta mut...jotenki häiritsee ku näitä idiootteja riittää useita joka ketjuun, ja asiaahan niillä ei ole ollenkaan, hyvin harvoin kommentoivat itse aloitustakaan.
näinhän se menee :/

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Musta ois muuten kiva tietää, että kuinka moni musta täällä oikeasti harmautuu vastatakseen veemäisesti tai tehdäkseen veemäisiä aloituksia.
jep. Mie en oo tehny niin ikinä. Enkä näe syytä. Jos nään jonkun tosi typerän alotuksen tai provon, en vaan kommentoi sitä, ku ei se mielestäni ole sen arvonen.

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Tää on totta.

Mä usein jään monttu auki useista kommenteista. Kuitenkin suurin osa täällä kirjottelevista on aikuisia ja perheellisiä ihmisiä, mutta teksti ei todellakaan ole sen mukaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
[Kuitenkin suurin osa täällä kirjottelevista on aikuisia ja perheellisiä ihmisiä, mutta teksti ei todellakaan ole sen mukaista.
just tätä mä olen kauhistellut monesti. mä voin itsekin olla kärkäs omissa mielipiteissäni, mutta välillä jutut on täälä niin ala-arvoisia ettei sellaisia uskoisi kirjoittelevan kenenkään, varsinkaan aikuisen ihmisen :eek:

niinpä
aikuinen, kypsä ihminen ei ala edes harmaana haukkumaan toisen näkemystä tai mielipidettä.Asiasta toki voi olla erimieltä ja sehän se sitä keskustelua piristää kun on näkemyksiä erilaisia, pidän hyvin lapsellisina ja toisinaan jopa yksinkertaisina ihmisiä jotka tälläkin palstalla haukkuu, ivaa tai pilkkaa toisia.

mutta tuohon ketjuun kuitenkin sanon että alle 3-vuotias lapsi puhuu läskistä niin asennekasvatuksestahan se kertoo mutta se on heidän perheen näkemys, äidistä läski ei ole kaunista tai hyvää, lapsi on se oppinut ja noin pieni yleensä kotoa...

Tjaa
Olen kyllä täysin samaa mieltä siitä, että tuon ikäisen lapsen ei pitäisi osata edes läski sanaa. Mistä lie tosiaan oppinut. "..pentuasi idiootiksi.." on toki suoraan ja tylysti kirjoitettu, mutta täyttä totta sekin. Ja olen myös musta, nyt en jaksanut kirjautua, olisin muutoin voinut sen mustana kyseiseen ketjuun kirjoittaakin, en kommentoinut koko ketjua mitenkään siellä.

esimerkiksi disneyn pieni merenneito 2 elokuvassa isoja kaloja sanotaan läskiksi! lapset erilaisia ja ainakin meidän pienin matkii kaiken minkä kuulee. ravintolassa viereisessä pöydässä miesporukka joilta tuli varmaan kaikki kirosanat ja kovaa nauroivat, siinä sitten pikkunenkin innostui väliin huutamaan näitä juuri kuulemiaan sanoja :LOL:

vieras
Väittäisin ettei tämän palstan siistiytyminen tekisi maailmasta sen parempaa. Koska oli musta tai ei, niin se että ihmisillä on noin paha olla, että purkaa sellaista ulos itsestään, kertoo jo paljon maailman tilanteesta.

ja toivoisin myös, että osattaisiin kunnoittaa ihmisten mielipiteitä vaikka ei rekisteröityä haluakaan. myös mustissa on varmaan mätiä kappaleita. ja tuntuupa tuota bannia napsahtavan välillä, joten paskasta ei pääsisi eroon vaikka kaikki eivät voisikaan kirjoittaa.

Yhteistyössä