Kierrä ensin hiukset ylös nutturalle, sitten solmi huivin toinen pää niskaan kiinni ja kieritä loput huivista pään/hiusten ympäri..lainasin kaverin kirjottamaa ohjetta,jos tuosta ois apuaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis::wave:
Mietin tässä, että minkälaiseen vaatetukseen verhoudun tänään... Harmi, etten osaa sitä "turbaania" tehdä.
joo,mä oon käyny joka vuosi,kun on järkätty..aiemminhan ne oli joka toinen vuosi ja nyt niistä( kin ) puuhataan maksullista festaria :/Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Olen siellä monena vuonna käynyt. Nyt en jaksa lähteä.
Kumpula on kotimatkalla. Maailma kylässä -festareille lähdetään koko perheen voimin. Kerrankin vain osallistujana, ei itse tiskin takana missään teltassa.Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Mä tasapainoilen Kumpulan kyläjuhlien, Maailma kylässä-festareiden ja yleXpopin välillä, aloitan Kumpulasta, näkee sit mihin muualle menen.
Täytyy kokeilla. Kiitoksia!Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Kierrä ensin hiukset ylös nutturalle, sitten solmi huivin toinen pää niskaan kiinni ja kieritä loput huivista pään/hiusten ympäri..lainasin kaverin kirjottamaa ohjetta,jos tuosta ois apuaAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis::wave:
Mietin tässä, että minkälaiseen vaatetukseen verhoudun tänään... Harmi, etten osaa sitä "turbaania" tehdä.