Maahanmuuttokantasi. Perustele!

Tähänkin asiaan on niin monta erilaista mielipidettä, kuin on ihmisiä maapallolla.
Oma mielipiteeni asiaan on kuitenkin se, että hyväksyn työtä tekevät (huom. rehellistä työtä tekevät) en harmaalla taloudella ratsastavia.
Melko kriittinen kanta on myös näihin sosiaaliturvalla eläviin ja naisten kanssa vain paperin vuoksi avioliittoon meneviin ihmisiin.
 
Töihin saa tulla, opiskelemaan myös.

Kerjäämään tai elintasopakolaiseksi sossun varaan...juu ei.

Pakolaisasioissa noudatettava kansainvälisiä sopimuksia.

Tarkempi syyni rajoille. Ts. tulijoiden taustat pitäisi selvittää tarkemmin kuin nykyään.

Rikoksiin syyllistyneet pitäisi mahdollisuuksien mukaan palauttaa tulomaihinsa.

Perheenyhdistämiset...no, joissain tapauksissa joo ja joissain taas ei.

Pakollinen kieli- ja kulttuurikoulutus kaikille tulijoille jotka aikovat tänne jäädä --> turha tänne on ketään ottaa ellei heitä kotouteta.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
"vieras"
Töihin saa tulla, opiskelemaan myös.

Kerjäämään tai elintasopakolaiseksi sossun varaan...juu ei.

Pakolaisasioissa noudatettava kansainvälisiä sopimuksia.

Tarkempi syyni rajoille. Ts. tulijoiden taustat pitäisi selvittää tarkemmin kuin nykyään.

Rikoksiin syyllistyneet pitäisi mahdollisuuksien mukaan palauttaa tulomaihinsa.

Perheenyhdistämiset...no, joissain tapauksissa joo ja joissain taas ei.

Pakollinen kieli- ja kulttuurikoulutus kaikille tulijoille jotka aikovat tänne jäädä --> turha tänne on ketään ottaa ellei heitä kotouteta.
Samaa mieltä
 
"Vieras"
[QUOTE="tota noin";24969206]Meillä on vanha nuortenkirja nimeltä Musta veli. Mieheni on saanut sen koulusta jonain kirjallisuuspalkintona 70-luvulla (kirjan painovuosi -65).
Kirjassa käytetään ihan yleisesti nimitystä neekeri, siinä on muunmuassa tällainen lause: "Oikeastaan ei saisi kirjoittaa "mustanaamoja" tai "nekruja", pitäisi kirjoittaa "neekereitä".
11v poikani oli ihan hämillään kun luki sitä ja kysyi, että miksi tässä kirjassa on tällaisia juttuja. En kyllä itsekään tiennyt, että siinä puhutaan neekereistä ennenkuin lapseni otti asian puheeksi.
Juteltiin sitten siitä, että yhteen aikaan käytettiin neekeri-sanaa ihan yleisesti, vaikka nykyään se onkin kielletty ja siitä on tullut haukkumasana.[/QUOTE]

Hyysärit aivopesevät lapsiamme kouluissa ja päiväkodeissa!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24969345]
[/QUOTE]

Miksi sä laitat näitä?
Mulla on itselläni teini-ikäisiä. Mun mielestä, sen ikäisetkin ovat lapsia. Jos nuo pojat tosiaan on joutuneet lähtemään kotimaastaan sotaa ja kuolemaa pakoon, niin olisiko oikein se että heille ei annettaisi turvapaikkaa?
 
Mitä mieltä olet siitä, että Suomen valtio tarjoaa ulkomaalaisille ilmaisen koulutuksen? Korkeakoulututkinnon arvo on kymmeniä tuhansia euroja. Olikohan noin 40 000 euroa jos muistan yhtään oikein. Ulkomaalaiset eivät maksa yhtään lukukausimaksua tästä ja moni tulee tänne vain ilmaisen opiskelun vuoksi ja lähtee heti valmistuttuaan maasta.

Mitä mieltä olet tällaisesta?
Miksi kukaan ei vastaa tähän?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24969267]Kun sattumoisin olen kahta heistä neuvonut miten toimia kun työnantaja haluaa selvityksen rikosrekisteristä. Tiedän siis että heiltä on tarkistettu rikrek haettaessa työhön jossa sitä ei saa olla, ja molemmat saivat paikan joten aika selkeä juttu. Ja molemmat ovat myös tulleet suomeen alle 5v iässä, joten tuskimpa ovat ehtineet suorittaa kansanmurhia yms ennen sitä. Muutaman muunkin kanssa on tullut eteen tilanteita joissa on selvinnyt onko rikosrekisteriä vai ei. Joten, olen siis varma.[/QUOTE]

No sittenhän kenelläkään mamulla ei voi olla rikosrekisteriä kun sun kahdella mamukaverilla on puhtaat paperit.:xmas:

Ruandalainen kansanmurhaajamamummekin on syytön mies.:xmas::xmas:
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24969267]Kun sattumoisin olen kahta heistä neuvonut miten toimia kun työnantaja haluaa selvityksen rikosrekisteristä. Tiedän siis että heiltä on tarkistettu rikrek haettaessa työhön jossa sitä ei saa olla, ja molemmat saivat paikan joten aika selkeä juttu. Ja molemmat ovat myös tulleet suomeen alle 5v iässä, joten tuskimpa ovat ehtineet suorittaa kansanmurhia yms ennen sitä. Muutaman muunkin kanssa on tullut eteen tilanteita joissa on selvinnyt onko rikosrekisteriä vai ei. Joten, olen siis varma.[/QUOTE]

Nyt sä yleistät ja yleistäminen on pahasta.:D
 
"vieras"
Niin monta kertaa on mamut kimppuuni käyneet, varastelleet omaisuuttani, huudelleet, että on mennyt usko maahanmuuttajiin ja heidän haluunsa kotiutua.

Melkeimpä kaikilla tuttavapiirissäni on VAIN huonoja kokemuksia maahanmuuttajista.

Sano EI maahanmuutolle!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24969490]Miksi sä laitat näitä?
Mulla on itselläni teini-ikäisiä. Mun mielestä, sen ikäisetkin ovat lapsia. Jos nuo pojat tosiaan on joutuneet lähtemään kotimaastaan sotaa ja kuolemaa pakoon, niin olisiko oikein se että heille ei annettaisi turvapaikkaa?[/QUOTE]

Miksi nämä sotaa ja kuolemaa pakoon lähteneet voivat kuitenkin lomailla lähtömaassa ja miksi heidän vanhemmat lähettävät näitä lapsosia lähtömaihin etteivät he liikaa länsimaistuisi?
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";24969610]Miksi nämä sotaa ja kuolemaa pakoon lähteneet voivat kuitenkin lomailla lähtömaassa ja miksi heidän vanhemmat lähettävät näitä lapsosia lähtömaihin etteivät he liikaa länsimaistuisi?[/QUOTE]

Ensinnäkin, kuka "lomailee" tällä hetkellä Somaliassa? Jos joku on joskus käynyt sukuloimassa Somalimaassa, niin päteekö se sinun mielestäsi jokaiseen somalialaiseen? Oletko yhtään tietoinen tilanteesta siellä päin maailmaa?
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";24969650]Ensinnäkin, kuka "lomailee" tällä hetkellä Somaliassa? Jos joku on joskus käynyt sukuloimassa Somalimaassa, niin päteekö se sinun mielestäsi jokaiseen somalialaiseen? Oletko yhtään tietoinen tilanteesta siellä päin maailmaa?[/QUOTE]

Somalit lomailevat Somaliassa. Viimeksi kun Mogadishussa paukkui normaalia enemmän parkuivat siellä lomailevat somalit evakuointilentoa ja olivat kovin närkästyneitä kun sellaista ei järjestetty, oli kuulemma rassismia.:D

Somalialaiset mehiläishoitajat ry järjestää veronmaksajien rahoilla työharjoittelua Somaliassa, et sellaista...
 
Nuo pojathan oli niitä 14-16-vuotiaita, mutta osa näyttää kyllä reilusti vanhemmilta, 25-30-vuotiaita. Tuo kuva on pieni, mutta olen nähnyt isomman kuvan tuosta ja varsinkin tuo takana hymyilevä mies on paljon vanhempi kuin teini-ikäinen. Kukapa noitakaan ikiä voi mennä varmistamaan. Ikätestausta ei Suomessa tehdä maahanmuuttajille kuin vapaaehtoisesti eli jos henkilö itse suostuu, jos ei suostu niin ikää ei saa tutkia edes sillä perusteella, että epäiltäisiin ikähuijauksesta.
 
mamut ei valehtele!
Nuo pojathan oli niitä 14-16-vuotiaita, mutta osa näyttää kyllä reilusti vanhemmilta, 25-30-vuotiaita. Tuo kuva on pieni, mutta olen nähnyt isomman kuvan tuosta ja varsinkin tuo takana hymyilevä mies on paljon vanhempi kuin teini-ikäinen. Kukapa noitakaan ikiä voi mennä varmistamaan. Ikätestausta ei Suomessa tehdä maahanmuuttajille kuin vapaaehtoisesti eli jos henkilö itse suostuu, jos ei suostu niin ikää ei saa tutkia edes sillä perusteella, että epäiltäisiin ikähuijauksesta.
Ettäs kehtaatkin epäillä mamuja valehtelijoiksi.;)
 
"vieras"
Nuo pojathan oli niitä 14-16-vuotiaita, mutta osa näyttää kyllä reilusti vanhemmilta, 25-30-vuotiaita. Tuo kuva on pieni, mutta olen nähnyt isomman kuvan tuosta ja varsinkin tuo takana hymyilevä mies on paljon vanhempi kuin teini-ikäinen. Kukapa noitakaan ikiä voi mennä varmistamaan. Ikätestausta ei Suomessa tehdä maahanmuuttajille kuin vapaaehtoisesti eli jos henkilö itse suostuu, jos ei suostu niin ikää ei saa tutkia edes sillä perusteella, että epäiltäisiin ikähuijauksesta.
Isommassa kuvassa näkyy edessä oikealla kaksi hyysäriämmää, blondi ja brunette, jotka ilmeistä päätellen meinaavat käyttää näitä alaikäisiä poikia seksuaalisesti hyväkseen: kauheaa:O
 

Yhteistyössä