vieras
Aivan järkkyä rasismia kun mamuille ei anneta heti töitä!!Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ehkä tästäkin ajattelutavasta pääsisi vähitellen eroon?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen - sattuneesta syystä - pohtinut tätä maahanmuuttoasiaa paljonkin. Ja ainakin toistaiseksi olen sitä mieltä, että on järkevämpää muuttaa Suomesta pois kuin muuttaa Suomeen. Erilaisen ulkonäkösi vuoksi kun sut leimataan automaattisesti sossupummiksi tai ainakin viet suomalaisten työt ja naiset/miehet. Vaikka perustaisit oman yrityksen, työllistäisit sillä itse itsesi, maksaisit verosi kuten kuka tahansa suomalainen, et silti pääse siitä leimasta eroon.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Juuri näin. Mikäs saivartelija sinusta on tullut? Ei tosikkoa saa kiusata ?
No, olin äskettäin suomalais-meksikolaisissa häissä. Mies on Meksikosta, koulutettu ja ammattitaitoinen mies. Saa nähdä, saako hän töitä täältä...
Juttelin häissä myös erään Meksikossa psykologin koulutuksen saaneen naisen kanssa. Hän ei yllätys-yllätys alansa töitä vielä tee, vaikka puhuu hyvin suomea.