Mää oon aivan rikki!!! Auttaka!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarkynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarkynyt

Vieras
Mies jäi kiinni pettämisestä pari viikkoa sitten, lupasi ettei toistu tämä ja lupasi että nyt tehdään töitä sen eteen että meillä taas joskus menisi hyvin.
Mutta musta tuntuu kokoajan että en ole tarpeeksi hyvä miehelleni, kokoajan odotan että se ilmoittaa erosta.
Lapsille olen tämänkin aamun turhaan möykännyt, mies töissä enkä saa häntä kiinni ennenku illalla.
eilen ennenku mies töihin lähti, otettiin TAAS yhteen, kun mies ei tajua etten vaan sormia napsauttamalla voi unohtaa pettämistä.

Mää oon niin rikki.. pelottaa tulevaisuus

Hyvinä päivinä, kun olen oikeen hyvällä tuulella, mies vannoo ettei ikinä edes harkitsisi eroa, ja niinku eilen ku olin äkäinen, mies sanoi lähtiessään ettei tiedä kuin kauan jaksaa katella minua, ku raivoan.
Mun pitää siis kokoajan pingottaa....

Alkuperäinen kirjoittaja sarkynyt:
Hyvinä päivinä, kun olen oikeen hyvällä tuulella, mies vannoo ettei ikinä edes harkitsisi eroa, ja niinku eilen ku olin äkäinen, mies sanoi lähtiessään ettei tiedä kuin kauan jaksaa katella minua, ku raivoan.

Jos miehes kommentit ovat tollasia niin eipä hyvältä teidän tulevaisuus näytä.Hän tavallaan kaataa sun niskaan oman typeryytensä.

Olis oikein ku jättäsit sen vähäksi aikaa ja toisaalta ei sun tarvi mitään pingottaa... sä päästät se nliiana vähällä jos et lainkaan pidä älä mölöö... ei tollasta unohda koskaan. Vuos pari ku menee niin saattaa helpottaa, mutta aina se takaraivossa kummittelee! Et sä enää voi koskaan voi luottaa miehees täysin!

Ap,miks jäisit?!Eroa ja rupee elämään omaa elämääs lasten kanssa.Itse en katselis miestä joka on pettäny.En voisi olla semmosen kanssa enää yhdynnässä,ajattele nyt mitä se on tehny "sen jonkun naisen"kanssa!!!Ota ero!

Eli siis sinä et saisi olla vihainen koskaan? Tai toisin sanoen miehesi odottaa sun olevan hymyileväinen ja iloinen hälle vaikka hän olisi mokannu miten tahansa?

Kiukku vaan kasvaa kun sen patoaa! Ja jos olet hälle kiukkuinen kun on uittanut kikkeliään vieraassa naisessa niin sulla on todellakin oikeus olla suupielet alaspäin ja pinna kireellä.
Hällä EI ole oikeutta valittaa sun kiukkuisuudesta kun on itse tietentahtoen sen aiheuttanut!

Pistä ukko ulkoruokintaan jos voit, tai pakkaa lapset ja mene viikoksi karkuun jotta voit olla katselematta herran pärstää päivittäin (se kokemukseni mukaan vaan kasvattaa kiukkua, välimatka voisi tehdä hyvää..)

Jos sinä nyt rupeat nöyristelemään miehen edessä, voi kyllä suoraan sanoa, että teidän suhde ei tule jatkumaan. Ethän sinä ole mitään väärää tehnyt!!! Itsetuntosi on varmasti saanut kolauksen, mutta tärkeintä (minusta) tässä on nyt sinun itsetuntosi palauttaminen. Eli suhteessa pitää olla kaksi samanarvoista ihmistä. Ei niin, että mies uhkaa lähteä, jos sinä et tee sitä, tätä tai tuota tai jos sinulla on huono päivä. Käy juttelemassa (tai käykää yhdessä ) jonkun kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Jos sinä nyt rupeat nöyristelemään miehen edessä, voi kyllä suoraan sanoa, että teidän suhde ei tule jatkumaan. Ethän sinä ole mitään väärää tehnyt!!! Itsetuntosi on varmasti saanut kolauksen, mutta tärkeintä (minusta) tässä on nyt sinun itsetuntosi palauttaminen. Eli suhteessa pitää olla kaksi samanarvoista ihmistä. Ei niin, että mies uhkaa lähteä, jos sinä et tee sitä, tätä tai tuota tai jos sinulla on huono päivä. Käy juttelemassa (tai käykää yhdessä ) jonkun kanssa.

Mietin kans että jos mies lähtisi juttelemaan jonkun kanssa. En vain tiedä mistä apua haetaan, kenelle mun pitäs soittaa.

Jos mä joutuisin ap asemaan, ei mies olisi tuon jälkeen enään mieheni.
Mä kunnioitan itseäni ja olen arvokas, ei olisi enään mies minun arvolle sopiva jos moiseen lankeaisi.

:hug:
Ei se pettäminen unohdu viikossa eikä kahdessa.
Menee pitkä aika että siitä pääsee yli, kyllä miehesi pitäisi se ymmärtää.

Sinulla on oikeus surra, sinulla on oikeus näyttää tunteitasi ja miehen on vain kestettävä.
En osaa neuvoa sinua, meillä pettäminen johti eroon, annoin yhden mahdollisuuden ja yritin päästä yli asiasta ja yritin antaa anteeksi, vuosi kului joten kuten kunnes mies kärähti uudelleen. Enkä usko että olisin edes päässyt yli siitä pettämisestä, todella rankkaa oli minulle yrittää antaa anteeksi ja jatkaa yhdessä, nyt on helpottunut olo kun ei olla yhdessä enää ja kaikki vihan ja katkeruuden tunteet on hävinneet, nyt olen antanut anteeksi ex:lle mutta jos olisimme yhdessä niin tuskin anteeksi antokaan olisi onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Jos miehes kommentit ovat tollasia niin eipä hyvältä teidän tulevaisuus näytä.Hän tavallaan kaataa sun niskaan oman typeryytensä.

Höh. Kukas nyt yleensäkään jaksaa pitkään kattelee kenenkään raivoamista.

Pidä Vieras vain huoli omasta typeryydestäsi. Kaada vain omaan niskaasi.

Höh. Kukas nyt yleensäkään jaksaa pitkään kattelee kenenkään raivoamista.

Pidä Vieras vain huoli omasta typeryydestäsi. Kaada vain omaan niskaasi.

Tämä nyt oli harvinaisen typerä kommentti. Pitäisikö vain hymyillä, jos on tullut pahasti loukatuksi?

Yhteistyössä