vierailija
Miten te ette tajua tätä salaliittoa! Sen mitä näette omin silmin, se on totuus. Se mitä NASA teille syöttöä, on valetta.
Tämän laudeen kukin voi ymmärtää miten tahtoo. Mun mielestä ne ihmiset ovat tähänkin mennessä selvästi olleet virkaansa hoitamassa, kun niitä voidaan tostavaan laittaa jononjatkoksi. Myrkkyjenlobbarit ovat onnistuneet taas, eikä se ole uutta. Lypsävää lehmää ei kukaan tapa.
Perustelut, kiitos.Miten te ette tajua tätä salaliittoa! Sen mitä näette omin silmin, se on totuus. Se mitä NASA teille syöttöä, on valetta.
Just kommentoit edellistä, niin ei sen tarvikaan piipata. Sulla on erilaiset oletusarvotPerustelut, kiitos.
Mun salaliittotutka ei piippaa tällä kohtaa.
Esim.aikaerot on vahva todiste maan pyöreydestä.
Siis mä kommentoin aloitusviestiä.Just kommentoit edellistä, niin ei sen tarvikaan piipata. Sulla on erilaiset oletusarvot
Mahtoitko kommentoida? Ihavvarmastikko?Siis mä kommentoin aloitusviestiä.
Nyt en tajuu..
Mahtoitko kommentoida? Ihavvarmastikko?
EmminäkäänNyt en tajuu.
Nyt en tajuu.
Sen mäkin nyt tajuun.Mä tajuun, että kuu on juustoa
Mutku ei se oo juustoaSen mäkin nyt tajuun.
Sä et ny tajuuMutku ei se oo juustoa
No ei se mikään taivaalla mollottava aspirin-tablettikaan ole.Mutku ei se oo juustoa
No ei ookkaan vaan kuu-ukkeli joka kattelee meitä taivaalta aina iltasin/öisin...ohan sillä silmät ja suukin...juustoa muka, pahNo ei se mikään taivaalla mollottava aspirin-tablettikaan ole.
Jaa että joku äijä kattelee meitä öisin. Sit siltä välillä näkyy vain puolikas naama, ihme kyylä.No ei ookkaan vaan kuu-ukkeli joka kattelee meitä taivaalta aina iltasin/öisin...ohan sillä silmät ja suukin...juustoa muka, pah
Sillä on välillä tukka silmillä.Jaa että joku äijä kattelee meitä öisin. Sit siltä välillä näkyy vain puolikas naama, ihme kyylä.
No jos se on joku hevari niin niiden elämäntavan tietäen ymmärrän, että sillä kestää aina muutaman päivän kopasta se letti naamalta pois.Sillä on välillä tukka silmillä.
http://www.is.fi/elokuvat/art-2000001105037.htmlMut tottakai maa on litteä. Ja Australialaiset asuu pää alaspäin. Kaikkihan tämän tietää.
Ja tottakait kuu on juustoa koska SleepySleepers sanoo niin.
Kauheeta tietämättömyyttä palstalla, hävetkää.