mää nyt kysyn tyhmiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
aukeaakohan Prisma tänään kasilta vai seiskalta? aivot ei toimi suhteellisen lyhyen yön jälkeen ja pitäisi viedä kyläpaikkaan jotain tuliaista.

onkohan tyhmä idea viedä lapsille saippuakuplia (5v ja 2v), vauvalle joku pieni lelu? mitähän emännälle... oisko paketti kahvia hyvä kun en tiedä ruoka-aineallergioista tai kukista?

mä nyt hain sen kahvipaketin. tytöille on saippuakuplat (ja omalle tytölle kanssa, että saavat kaikki rauhassa puhallella), vauvalle ostin purulelun kun hampaita alkaa tehdä.

ja tarkoitus ois lähteä kylään tuossa iltapäivällä vasta :D mutta meillä kaksi nahkavekkaria päätti herättää kuudelta. tai toinen haahuili unissaan puoliltaöin, toinen aloitti tissivehtaamisen kolmelta ja kuudelta heräsi venkoilun jälkeen tekemään vaipallisen sitä ihteään.

Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:
mä nyt hain sen kahvipaketin. tytöille on saippuakuplat (ja omalle tytölle kanssa, että saavat kaikki rauhassa puhallella), vauvalle ostin purulelun kun hampaita alkaa tehdä.

ja tarkoitus ois lähteä kylään tuossa iltapäivällä vasta :D mutta meillä kaksi nahkavekkaria päätti herättää kuudelta. tai toinen haahuili unissaan puoliltaöin, toinen aloitti tissivehtaamisen kolmelta ja kuudelta heräsi venkoilun jälkeen tekemään vaipallisen sitä ihteään.

Meillä kuopus herätti mut about 6.30. ja kun mulla oli unet karisseet silmistä nukahti takas :kieh:
Arvaas vaan kuka kökkii nyt yksin hereillä.
Tänään tarttis viikkiin mennä =)

pitäkääs hauska reissu :wave: mä varmaan nukahdan sinne kylään. ensin pitäisi käydä ostamassa siskonvauvalle TYTTÖVÄRISIÄ vaatteita :whistle:

tuo esikoinen sai yöllä jonkun ihme kohtauksen, tuli vessan ovelle ja tärisi ja vatkasi, sanoi että on nälkä. söi vähän viiliä, meni takaisin sänkyyn ja odotti 1,5h että iskä tuli kotiin. tuijotteli sen aikaa tuuletinta ja hoki välillä "iskän kainoon".

pitäkääs hauska reissu :wave: mä varmaan nukahdan sinne kylään. ensin pitäisi käydä ostamassa siskonvauvalle TYTTÖVÄRISIÄ vaatteita :whistle:

tuo esikoinen sai yöllä jonkun ihme kohtauksen, tuli vessan ovelle ja tärisi ja vatkasi, sanoi että on nälkä. söi vähän viiliä, meni takaisin sänkyyn ja odotti 1,5h että iskä tuli kotiin. tuijotteli sen aikaa tuuletinta ja hoki välillä "iskän kainoon".

Sun systeri vois hakee ne kärryt ennen tytön syntymää :D
Lasten öiset syömäkohtaukset on....no sanonko mistä :whistle: Meillä Höntti harrasti niitä jossain välissä. Heräs syömään pari lusikallista jugurttia ja sit ois pitänyt saada kattoa teletappeja :whistle:
Koitetaan pitää hauskaa nuhaisten ja yhden köhäsen uhmiksen kanssa, joka varmaan pissaa housuun kun näkee riesa pellen :whistle: Mitenköhän miehen käy kun joutuu näkemään OIKEAN Pellen viikon päästä...

sitten tulee huonot housuun B)

laittele jossain vaiheessa siskolle viestiä, ei se varmaan muuten saa aikaiseksi hakea niitä vaunuja kun on taas niin vaikeana muutenkin :snotty:

Joo mä laittelen.
onko se huonona fyysisesti vaiko huonona geneettisesti :whistle: