mä ylitin eilen itteni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
meillä on miehellä ja mulla hyvät pyörät ja niissä lasten istuimet,mä oon pitemmän aikaa keksiny hyviä tekosyitä miks ei voida yhessä lähtee polkemaan...
yksin oon kyl käyny

eilen en sit keksiny mitään hyvää syytä ja sanoinkin ihan suoraan miehelle et en USKALLA kuljettaa lasta pyörän kyydissä! must on tullu arka :o

mut sit mies sano et nyt lähetään,mennään suoraa pyörätietä hiljalleen.
mentiin ja mä talutin pyörää ekan puol kilsaa :D jännitti niin et tärisin,tyttökin kysy et miks sä et äiti istu :D
mut sit polkasin ja helppoahan se oli :D käytiin pitkä lenkii ajamassa,ja kyl oli kivaa
eipä enää tarvii tekosyitä keksii :D

Minä menin 3 viikkoa sitten pyörällä nurin. Lensin kirjaimellisesti sarvien yli. tyttö oli kyydissä ja koko pyörähän tuli samaa rataa mun perässä, mutta onneksi sitten kuitenkin jotenkin kyljelleen. Tyttö vain säikähti ja kiittelen kovasti tuota vanhan mallista pyörän lastenistuinta. Mulla kävi tuuri oli vain oikean käden kyynärpää auki. Itse ajoin vielä samana päivänä pyörällä ja tytön kans heti seuraavana päivänä. Kummallekkaan ei ihme kyllä jäänyt traumoja.

mites se nyt silleen,ihan suoriltaan vaan nurin?

mä pelkään noita "korotettuja" kävelyteitä kun menee suojatien yli niin tulee semmonen reuna vastaan :(

ja onneks noi istuimet tosiaan suojaa lapsen kyllä aika hyvin

Yhteistyössä