mä voin sit "vihata" mun yhtä kaverii fb:ssä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Joo, turhis ja poista se kavereistas.....blaa blaa!

Mutta, kaikki statukset on sen koirista ja mitä ne tekee ja missä kisoisa käyny! hei haloo, ketä kiinnostaa?

poistaisin kavereista jos kehtaisin!
onko jollakin muulla samanlaisii kaverei, tuskin?

On mullakin yksi kaveri joka päivittää aina vain koiristaan, mutta harrastaakin niitä sitten ihan tosissaan, kiertää ympäri Eurooppaa näyttelyissä ja kasvattaakin. Ja ei mua kyllä ärsytä yhtään =)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Joo, turhis ja poista se kavereistas.....blaa blaa!

Mutta, kaikki statukset on sen koirista ja mitä ne tekee ja missä kisoisa käyny! hei haloo, ketä kiinnostaa?

poistaisin kavereista jos kehtaisin!
onko jollakin muulla samanlaisii kaverei, tuskin?

On miulla useampikin kaveri fb:ssa joilla on paljon koiria ja suurin osa statuksista liittyy koiriin. Mut mikäs siinä, koirat ovat heidän elämäänsä. Mielummin mie koiriin liittyviä juttuja lue kuin sellaisia, et "meidän aapo on taas vatsataudissa ja ripuloi jo viidettä päivää"

No eihän sun tarvitse sitä kavereistasi poistaa. Laitat vaan asetukset sellaisiksi, ettei sen päivitykset näy sun tapahtumissasi. Kaverisi ei saa tätä tietää. So simple :)

mulla oli yks yli ärsy kaveri..otti päähän kun hän kommentoi kaikkia typerää mun sivulle ja kuviin..Poistin sen ja nyt se haluaa taas lisätä mut. Rasittava ämmä, eikö usko jo ku kerran poistin!!

Kylläpä ihmisiä ärsyttää turhat asiat. Eikö jokaisella saa olla ne kiinnostuksenkohteet, kuin itse haluaa. Monilla on usein päivityksiä lapsista, toisilla eläimistä, toisilla liikuntaharrastuksista, mikä nyt kellekin sattuu olemaan tärkeätä. Itselläni tilapäivitykset fb:ssa liittyy useimmiten jotenkin lapsiin, niiden tekemisiin tai sanomisiin ja olen varma, että se ärsyttää joitakin, mutta so what. Mun elämää.

Mua ärsyttää yksi mimmi mun entisestä elämäst, oli silloin aika lihava ja on aina ollut kasvoista vähän bulldogin näköinen. Tää mimmi kävi joskus panemassa mun poikaystävää kun oltiin alaikäisiä, ja nykyään kirjoittelee aina fb:ssä kuinka hyvässä kunnossa on, ja on kaunis nykyään ja pikkupojat kuiskii kassa jonossa että onpas timmi nainen jne., sekä tosi usein vaahtoaa tyrkkynaisista jotka yrittää viedä varattuja miehiä. Usein tekis mieli kommentoida että mietipäs kymmenen vuotta taaksepäin, etkä sä mitenkään kovin kaunis edelleenkään oo.

Yhteistyössä