mä vihaan tapella miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Hitto vie kun mulla menee aina kaikki energia ja fiilis kaikkeen ku tapellaan ukon kanssa. Ja sit mä vielä ihan surkeena mietin eroakin ja kaikkea...siis ihan pikkujutusta.

Äsken mies laittoi viestiä että tehdäänkö sovinto ja mä haistatin sille paskat. Ei anna enää ylpeys myöden...

Ans kattoo miten kauan tässä taas soditaan ja ihan tyhmästä :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hö! Lähetä viesti heti sille, että anteeksi, sovitaan vaan.

En varmaan lähetä ku se paskiainen kiukutteli mulle ihan turhasta 2 päivää |O |O |O |O |O . Eilen illalla pillitin silmät päästäni ja mulkero lähtee vaan nukkumaan :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
voi kiesus, vieläkö te niistä tekstiviesteistä ja tapaamisten järjestelyistä tappelette? erotkaa ihmeessä, onhan toi nyt ylitsepääsemätön asia...

juu juu, samasta asiasta. Nyt MÄ vedin herneet nenääni enkä suostu sopia miehen kanssa.

Ja ei me erota, mä olen vaan sellanen draamakuningatar että aina mietin riidat isommiksi kuin mitä ne oikeesti on. Ja nyt tässä tilassa olen draamakuningatar potenssiin miljoona.

Ja kuten toivottavasti huomaat, niin mä en välitä sun viestiesi ivallisesta sävystä. Kai mä nyt hitto vie itsekin ymmärrän käyttäytyväni typerästi. Mutta niin käyttäytyi mieskin....

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja nyt tässä tilassa olen draamakuningatar potenssiin miljoona.

no totisesti olet. etkö saa kotonas draamailla tarpeeksi kun pitää täälläkin päivästä toiseen jauhaa samaa asiaa? on sulla melkoiset ongelmat tosiaan...

En varmaan lähetä ku se paskiainen kiukutteli mulle ihan turhasta 2 päivää |O |O |O |O |O . Eilen illalla pillitin silmät päästäni ja mulkero lähtee vaan nukkumaan :headwall: :headwall: :headwall:

Toi on mun mielestä yks paskamaisimmista asioista, joita riidellessä voi tehdä, että lähtee nukkumaan kesken riidan :headwall:
että juu: kyllä muuten kiukuttelisin minäkin

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

Toi on mun mielestä yks paskamaisimmista asioista, joita riidellessä voi tehdä, että lähtee nukkumaan kesken riidan :headwall:

Paitsi että me ei edes riidelty vaan oltiin mykkäkoulua. Ja mä istuin keittiön pöydän ääressä pillittämässä hiljaa ja äijä vaan lähti sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Ja nyt tässä tilassa olen draamakuningatar potenssiin miljoona.

no totisesti olet. etkö saa kotonas draamailla tarpeeksi kun pitää täälläkin päivästä toiseen jauhaa samaa asiaa? on sulla melkoiset ongelmat tosiaan...

Päivästä toiseen....no voi sen niinkin tietty sanoa. Ja sä et mun ongelmista tiedä ilmeisesti yhtikäs mitään, joten sinuna pitäisin suuni ihan vaan supussa.

Ja jos mun aloitukset kyrsii, niin siihen on ihan helppo ratkaisu:älä avaa niitä!

Paitsi että me ei edes riidelty vaan oltiin mykkäkoulua. Ja mä istuin keittiön pöydän ääressä pillittämässä hiljaa ja äijä vaan lähti sänkyyn.

jos toinen vain murjottais ja hakemalla hakis jotain myötätuntoa ja sympatiaa itkeä tihrustamalla mielenosoituksellisesti niin mäkin häipyisin - joko nukkumaan tai sitten ulos talosta.

Me ei olla ikuisuuksiin tapeltu yhtään mistään miehen kanssa ja molemmilla kuitenkin on ollut tosi raskasta tässä lähiaikoina. Niinpä mä luulen että nyt asiat purkautui sitten tällaseen aivan typerään aiheeseen ja siks saatiin siitä riita aikaiseksi.

Mut mua totisesti kyrsii tää, ei voi mitään. No, eiköhän me iltaan mennessä olla saatu sovinto aikaiseksi...jos vaan mun ylpeys vois ees vähän antaa periksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:

jos toinen vain murjottais ja hakemalla hakis jotain myötätuntoa ja sympatiaa itkeä tihrustamalla mielenosoituksellisesti niin mäkin häipyisin - joko nukkumaan tai sitten ulos talosta.

:headwall: :headwall: :headwall: Siis MIES murjotti. Mä laitoin sille päivällä anteekspyyntöviestin ja se soitti ja sanoi että kaikki ok. Kun se sitten tuli töistä kotiin niin kuitenkin se pirun murjotus jatku! Ja mä olin keittiössä syömässä kun mies vei koiran ulos. Sillon multa pääsi poru kun vaan harmitti se äijän kiukuttelu niin paljon. Ja kun mies tuli sisälle, kiipesi yläkertaan, niin takuulla näki että pillitin pöydän ääressä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
No höh... :/ :hug: Hei! Miten muuten niiden vaunujen kanssa kävi? Saitteko myyjän kanssa sovittua hinnan laskusta tai palautuksesta?

me viestiteltiin niistä ja se myyjä olis ollut valmis hyvittämään uuden renkaan hinnan. Mutta sit huomattiin että kyllä se rengas toimii, jouset mies nosti nippusiteillä ja lopulta sovittiin miehen kanssa ettei jakseta tapella myyjän kanssa. Eli tyydyttiin vaunuihin ja hintaan.

Ja se myyjä oli niin tosi kiva ja kiltti edelleen, että ei ees kaduta. Mutta varmaan aika huonot kaupat tehtiin kuitenkin...

Yhteistyössä