mä vihaan näitä päiviä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
kun ilman syytä kiukuttaa niin prkeleesti, kaikki on muka niin vaikeeta, mies ei tajuu mitää, itse ei saa mitään aikaseks ja itkettää ja v*tuttaa vaan ihan sikana kokoajan!!!! kaikki ärsyttää.
onneks näitä päiviä ei oo usein :ashamed:

Mä oon yrittäny opetella kertomaan tommosesta ihmevitutuksesta myös miehelle, jos vain olen havainnut ajoissa. Silloin se tietää, miksi itkeä tihuutan sängyssä peittojen alla. Yritä ottaa se asenne, että ne päivät on tarkoitettu hukkaan heitettäväksi sängyn pohjalla tai sohvan nurkassa peittojen alla...

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
kun ilman syytä kiukuttaa niin prkeleesti, kaikki on muka niin vaikeeta, mies ei tajuu mitää, itse ei saa mitään aikaseks ja itkettää ja v*tuttaa vaan ihan sikana kokoajan!!!! kaikki ärsyttää.

Jaahas, palstailuku helpottaa ?

YLÖS ULOS JA LENKILLE ja HETI

Alkuperäinen kirjoittaja Kotikonsti:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:

Jaahas, palstailuku helpottaa ?

YLÖS ULOS JA LENKILLE ja HETI

ei tähän mikään helpota, oon jo kahdesti käyny lenkillä, haravoinu pihaa, siivonnu apinan raivolla, sanonu miehelle et vanne kiristää päätä, oon itkeny ja maannu ja ulissu ja mölissy eikä mikään helpota, vituttaa niin ettei veri kierrä. onneks enää muutama tunti ni voi mennä nukkuu ja huomena on uus päivä... kai mua ahdistaa alitajusesti huominen töihinmeno jollaintapaa... :/

Yhteistyössä