mä vihaan mun elämää ja siinä eritoten tota miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäiskö vaan erota...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäiskö vaan erota...

Vieras
se on niin saamaton paska joka pilas mun elämän. 12 vuotta yhdes. Petti mua kun odotin esikoisia. Sovittiin, saatiin vielä yksi lapsi. En olisi 3.tta lasta halunnut taloudellisen tilanteen vuoksi mutta mies lupasi elättää. No, minut irtisanottiin nuorimman raskausaikana ja olen ollut kotona siitä asti. Mies on niin saamaton, mä joudun tekemään kaiken. Nurmikkoa en saa leikattuva koska leikkuri rikki. 2kk mies on meinannut korjata sitä mutta ei. Meinasin käydä ostamassa uuden mutta säästötili johon minä olin säästänyt useita tuhansia, onkin melkein tyhjä. Tili on molempien käytössä vaikka sieltä ei koskaan pitänyt ottaa ilman toisen lupaa. Ei kuulemma pystynyt elättämään meitä, eikä enää jaksa. Mitä mä teen?

olen käynyt vuoden aikana useissa työhaastatteluissa. Minua ei valita, jopa siivoojaksi yritiy mutta en kelvannut koska ei ole koulutusta. Tammikuussa vasta pääsen töihin jos eräs lupaus pitää. Kyllä miehen rahat riittäis perheen elättämiseen, mutta sille tärkeämpää on juottaa ja syöttää kavereita ku perhettään ja östella uusia vaatteita jne. Joka viikko... :E

Kyllä mie harkitsisin eroa... Tuo säästötilin kähvellys on ollu tosi halpamaista. Ja jos tuo käytös on tosiaan tollasta että kavereiden kanssa rällätään niin en kyllä kattos enää.

Tsemppiä työnhakuun, kyllä se vielä tärppää!!

En jäis tollaseen suhteeseen. Tossa vaiheessa tuskin mitään hävittävää jos nyt lähtisit. Päätös on sun ja sun pitää tehä se itse. Vaikeeta on varmasti, mutta ajan kanssa kaikki helpottaa ja kääntyy varmasti parempaan suuntaan. Toki voitte myös yrittää keskustella asioista/mennä terapiaan.

Varmasti eroaisin. Tuo säästötilin tyhjennys omin luvin on jotenkin käsittämätöntä, luottamushan siinä täysin menee. Eikä se sun miehes nyt niin helmeltä kuulostanut muutenkaan.

Yhteistyössä