Mä vihaan miehen iltavuoro viikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
|O |O koko päivä menee sit ihan ohi.. yksinää taas kykittävä..
Mä vihaan Lahden kalliita linja-auto maksuja.. Mua ei oikee hotsita maksaa 4,5e että mä pääsen täältä korveta EDES keskustaan |O Kaikki kaverit asuu jossai pidemmällä.. ettei kävelemää kiinnosta lähtee.. :headwall:
Mä siis mätänen tänne Ahtialaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
ajokortti mulla jo on.. mutta viel ei oo varaa pitää toista autoa.. :(

hemskatti :(

tiedän tunteen,itekkin olin pitkään autottomana,kun mies lähti ainoalla pirssillä töihin. joskus tehtiin niin,että minä heitin ukon töihin ja hain sitten päivän päättyessä,onnistuisko teillä?

4,5e kaikki matkat? Vai onko pidemmät kalliimpia? Tampereella taitaa olla (käytän bussia ehkä kerran vuodessa ) 2e, ja lähikaupunkeihin on sitten kalliimpi, oisko 3,5e?

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ajokortti mulla jo on.. mutta viel ei oo varaa pitää toista autoa.. :(

hemskatti :(

tiedän tunteen,itekkin olin pitkään autottomana,kun mies lähti ainoalla pirssillä töihin. joskus tehtiin niin,että minä heitin ukon töihin ja hain sitten päivän päättyessä,onnistuisko teillä?

hyvin harvoin.. :/ mut kai sitä on jotai alettava kehittelee.. alkaa pää hajoamaan |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
4,5e kaikki matkat? Vai onko pidemmät kalliimpia? Tampereella taitaa olla (käytän bussia ehkä kerran vuodessa ) 2e, ja lähikaupunkeihin on sitten kalliimpi, oisko 3,5e?

4,5e siis yhteen suuntaan.... |O

ja se on se kalliimpi.. alle 6km matka on 2,7e(?) muistaakseni..

Miekin vihaan ukon iltavuoroja, joita on säännöllisesti joka kolmas viikko. Istua nakotetaan sit illat mökissä tyttöjen kans. :/
Kortti löytyy, ja autokin, vaan kun ei noita kyläpaikkoja oikein ole. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

4,5e siis yhteen suuntaan.... |O

ja se on se kalliimpi.. alle 6km matka on 2,7e(?) muistaakseni..

Kauheita hintoja. Ja sitten vielä kannustetaan joukkoliikennettä. Huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Miekin vihaan ukon iltavuoroja, joita on säännöllisesti joka kolmas viikko. Istua nakotetaan sit illat mökissä tyttöjen kans. :/
Kortti löytyy, ja autokin, vaan kun ei noita kyläpaikkoja oikein ole. :ashamed:

Meillä ukko joka toinen vk illassa, nyt varsinki kyrsii ku tuon pienemmän kans ei oikein tuo leivonta onnistu.. jää viikonlopulle liki kaikki, tietääpähän mitä sillon tekee :xmas:
JA täälläkin kortti ja auto on muttakun kaikkialle on pitkä matka, lähimpään kyläily paikkaan 5km, seuraavaan 18 km..

No voi kun olisikin iltavuoroviikko. Meillä isäntä tekee sellaista työaikaa, ettei ole koskaan kotona ennen 18.00. Yleensä on kotosalla vasta klo 20.00 aikaan. Näin on aina! Melko ihanaa kyllä on tämäkin. Mieluummin ottaisin tuon iltavuoroviikon silloin tällöin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
No voi kun olisikin iltavuoroviikko. Meillä isäntä tekee sellaista työaikaa, ettei ole koskaan kotona ennen 18.00. Yleensä on kotosalla vasta klo 20.00 aikaan. Näin on aina! Melko ihanaa kyllä on tämäkin. Mieluummin ottaisin tuon iltavuoroviikon silloin tällöin.

Peesi tähän. Meillä mies on jatkuvaan töissä klo 19 asti ja kotona sitten 19.30. Ilomielin ottasin vuoroviikon kunnon aamu- ja iltavuorot.

Mua nyppii kaikki miehen työvuorot... Nyt sillä on harvinainen aamuviikko, eli 10.30-18. Normaalisti sillä on yövuoroa 18-04, tai väliviikkoa, eli 14-21. Ja vain joka 5. vkl vapaa...
Että näin. Sit nyppii enemmän ku meen ite duuniin, me ei nähdä koskaan :headwall:

mäkin vihaan miehen päivystyksiä ja hän päivystää aina. meillä kans yks auto, jos oliskin varaa pitää toista niin tekisin kaikkea sitä mitä tehtäis yhessäkin niin lasten kera yksin.

Meillä mies teki vuosia joka toinen viikko iltaa ja ihan KAUHEAAHAN se oli :( Nyt on reilu puoli vuotta tehny pelkkää päivä vuoroa ja vissiin vuoden alusta alkaa taas toi ilta "systeemi".

En varmaan koskaan tuu tottumaan tähän :kieh:

Yhteistyössä