lapsilla karkkipäivä ja mä en saa kun olen laihiksella. enkä pirulauta syö vaikka kuinka mielitekisi, vedän suun kiinni vaikka teipillä, jos ei muu auta :snotty: |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä olen ollu nyt kolme viikkoa laihiksella ja saanu seitsemän kiloa pois, vielä on huima määrä jäljellä kiloja. ja mä en anna periksi vaikka mikä olisi |O . tää on ensimmäinen vaikea hetki kolmeen viikkoon, ja varmaan muitakin vaikeita hetkiä tulee :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Mul teki viime lauantaina aikast tiukkaa kun poika söi karkkia ja mie oon luvannu olla karkkilakossa jouluaattoon asti. Poika viel kiikutti mulle karkin ja mie sanoin vaan et äiti ja isi ei saa syödä nyt karkkia ollenkaan. Kurkkupastillit on ainoat mitä saa imeskellä...
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:mä olen ollu nyt kolme viikkoa laihiksella ja saanu seitsemän kiloa pois, vielä on huima määrä jäljellä kiloja. ja mä en anna periksi vaikka mikä olisi |O . tää on ensimmäinen vaikea hetki kolmeen viikkoon, ja varmaan muitakin vaikeita hetkiä tulee :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Mul teki viime lauantaina aikast tiukkaa kun poika söi karkkia ja mie oon luvannu olla karkkilakossa jouluaattoon asti. Poika viel kiikutti mulle karkin ja mie sanoin vaan et äiti ja isi ei saa syödä nyt karkkia ollenkaan. Kurkkupastillit on ainoat mitä saa imeskellä...
kiitoksia. mä olen joskus pudottanut 25 kiloa neljässä kuukaudessa. työterveyshoitaja sano, että hyvä kun paino putoo, mutta että ei sais noin joutuin tippua. kuulema kilo viikossa olis rajaAlkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:mä olen ollu nyt kolme viikkoa laihiksella ja saanu seitsemän kiloa pois, vielä on huima määrä jäljellä kiloja. ja mä en anna periksi vaikka mikä olisi |O . tää on ensimmäinen vaikea hetki kolmeen viikkoon, ja varmaan muitakin vaikeita hetkiä tulee :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Mul teki viime lauantaina aikast tiukkaa kun poika söi karkkia ja mie oon luvannu olla karkkilakossa jouluaattoon asti. Poika viel kiikutti mulle karkin ja mie sanoin vaan et äiti ja isi ei saa syödä nyt karkkia ollenkaan. Kurkkupastillit on ainoat mitä saa imeskellä...
oho,ootpa saanu paljon pudotettua lyhyessä ajassa! Onnea sen johdosta =) :flower: