Mä valitan vähän teille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Koska mä olen yksin kotona, ja kipeä, enkä voi valittaa kenellekään muullekaan :xmas:

Päähän sattuu, yskittää, kurkku kipeä, rauhaset turvonneet, hengitys vaikeaa, kuumetta, särkee lihaksia, nenä tukossa, poskiontelot taitaa olla tulehtuneet ja sit vielä mun korvat olis koko ajan lukossa. Palelee ja väsyttää.

:hug: Parannu pian! Tämä on kehoitus, ei käsky. En minä liian vaativa tahdo olla. :D Mutta kyllä mulla on vähän oma lehmäkin ojassa tämän pyynnön vuoksi :) Jotta saat ne verhokankaat viikonloppuna, jotka lupasin lähettää... ja joita en vieläkään ole löytänyt :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
:hug: Parannu pian! Tämä on kehoitus, ei käsky. En minä liian vaativa tahdo olla. :D Mutta kyllä mulla on vähän oma lehmäkin ojassa tämän pyynnön vuoksi :) Jotta saat ne verhokankaat viikonloppuna, jotka lupasin lähettää... ja joita en vieläkään ole löytänyt :ashamed:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Villi Visio:
Hui, on varmasti kurja olo :hug:
Muistahan lähtee lääkäriin jos olo kovasti huononee.. varsinkin jos hengitys vielä vaikeutuu!

Täytynee mennä, mutta onneksi on kotona noita avaavia lääkkeitä :/

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:

:D

mäkin kippasin oman lehmän ojaan. mä tarvitsen metsiksen mun navigaattorikseni.

g060.gif
s050.gif

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
mäkin kippasin oman lehmän ojaan. mä tarvitsen metsiksen mun navigaattorikseni.

Voi luoja, mun suuntavaistoni kanssa me päädytään varmaan jonnekin Runosmäkeen :D

hyvä, sitten meitä on kaksi suuntavaistotonta. onneksi seura on loistavaa :D

Mulla ei ole edes matkaseuraa, kun taas jälleen kerran menen ja eksyn. Ehkä varaan itselleni varuilta peiton, ruokaa ja juomaa, kun huomaan olevani auttamattomasti jossain takahikiällä. Onpahan jotain lohduketta :/ Aioin tulla omalla autolla :ashamed: