J
Joku jossain joskus
Vieras
Avioerosta pitäisi alkaa puhumaan, mutta tuntuu jotenkin vaikealta ottaa koko asiaa edes puheeksi. Olen onneton tässä suhteessa ja en voi kuvitellakaan, että tämä tästä muuksi muuttuisi. Ahdistaa ajatus, että olisin tässä samassa tilanteessa vielä 15 vuodenkin päästä ja sitten harmittelisin jo tuhlattua elämääni. Miehen kanssa ollaan kuin kaksi hyvänpäivän tuttua saman katon alla, mikään ei kiinnosta ainakaan minua ja tunteita ei osoiteta. Sängyssä tapahtuu jotain kerran kuukaudessa lähinnä mun puolelta säälistä, mitään en siitä saa ja mikään ei tunnu miltään. Toisen naamakin saa saa jo tympimiskäyrän kohoamaan, saati sitten kun se avaa suunsa. En näe mitään tulevaisuutta tällä suhteella, vaikka ollaan naimisissa ja lapsia on. Mietin vain onko mies niin sokea, ettei edes huomaa, etten ole onnellinen vähäisessäkään määrin.
Mutta miksi minun on niin vaikea aloittaa koko keskustelua asiasta? Miksi tässä vaan kärsii sisäänpäin yksikseen tätä pahaa oloa?
Mutta miksi minun on niin vaikea aloittaa koko keskustelua asiasta? Miksi tässä vaan kärsii sisäänpäin yksikseen tätä pahaa oloa?