Mä vaan passaan ja passaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tää sotii pahasti mun periaatteita vastaan! Minä kun oon sitä mieltä että jokaisen tässä taloudessa asuvan pitäis tehdä osansa jotta arki olisi sujuvaa.

Mutta ei, tää yks vaan makaa kaiket päivät. Ja kehtaa vielä välillä muilkoilla kulmiensa alta jos hälinä on liian kovaa herran mielestä.
On se kumma, mä kannan ruoat nokan eteen ja huolehdin muutenkin hyvinvoinnistaan, ja tämä ei voi edes hämähäkkiä tulla tappamaan vaikka apua pyydänkin! Että liikaa en ainakaan vaadi!!

Kyllä se sentään joskus tulee viereen kiehnäämään. Kunhan vaan hetki on herralle oikea. Ei tykkää jos mä lähden lääppimään, tuhahtaa vaan ja vaihtaa paikkaa!

Mokoma kissanroikale!

Sanopa muuta! Meillä herra on käyny näyttäytymässä viimeksi eilen illalla. Sisällähän tuo on, kun ulos sillä ei ole itekseen asiaa, mutta taas on jossain joku oma askartelukämppä, jossa nukkuu.. Eiköhän parin tunnin sisällä tosin ala näkymään, kun nälkä tulee ja kipossa ei ole ruokaa.

Meidän herra kyllä antaa vastarakkautta kun menee lääppimään. Ruokaa se ei malta odottaa. Jos ei muuta keksi niin raahaa keräyskartonkilaatikosta kermapurkin mutusteltavaksi.

Yhteistyössä