mä uskon siltti että minulla on

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
masennus :( vaikka lääkärin mielestä mun ei tarvi lääket syödä,mutta mun oma mielipide että kyllä tarvitse :kieh: kun mä muistan kaikki vanhat asiat olen vihainen miehille,olen täynnä pelkoja,lapsen sairaus aina mietiyttä ja syylistän itseäni,että isä kuolee kohta ahdista mua kamalasti ja itkettäkin joskus,harvoin näen vain positiivisiä asioita tai viime aikoina en näe niitä ollenkaan,suositelkaa paras lääkitys masennukseen,ahdistukseen ja pakkoajatukseen varmä niitäkin minulla on,kun joka aamu herän samoen ajatuksien kanssa,huomenna menen välitämään lääkärille,miks niin vaikea saada lääkitys :headwall: saan vaan rauhoitavia,mistä olen jo niin riipuvainen :kieh:

otappas itseäsi niskasta kii ja ryhdistäydy.
Ei ne pelkät lääkkeet paranna, sinun itsesi on tehtävä työtä sen eteen.. juuri riippuvaiseksi tulemisen takia niitä lääkkeitä ei jaella tosta noin vaan, tilanne pitää kartottaa kunnolla ja terapiaa kokeiltava..

Itseterapia toimii myös, mutta ensimmäinen askel olisi tälläisten palstojen välttely.. ? jos tämä on ainut kontakti ihmisiin, masentuu kuka tahansa..

hieno kuulla ,tunttu että olen yksin sellainen ja varma täysin sairaas,kun aina pää on täynnä ajatuksia,vaikka jos mietin mitä laitan ruokaksi tänään,siltikin huoli ei poistu mun päästä ja muuten viime aikoina mua pyörittä ja pää ei toimi kunnolla ,väsyttä kokoajan varma joku viitamiini puutos :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kokeile e-epaa, sitä työterkka mulle suosittel ku olin vähän vetämätön.. en ole viel ehtin kokeilla..

mä kokeilin =) ei se autanut mua,mitään ei auta minua :/ mä varma olin koko elämään ajan vähän masentunut,kun aina mua pelotta jotain ja sitten mä muistan mä pelkäsin ihan kamalasti että mun äiti kuolee ja että jään täällä ihan yksin ,mä luin että se on joku sairaus myös

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
En tiedä oletko masentunut, liian huolissaan olet kyllä kaikesta.
Koeta ottaa rennosti ja katso onko sillä vaikutusta. :hug:
miten mä voin otta kaikki rennosti,kyllä mä siitä haluan hirveästi,mutta en voi :/ ehkä mun pakko mennä töihin tai opiskelemaan mahd.nopeasti varma se auta hirveästi pikkuhilja,voi ei en ole vieläkään soitanut kouluun :headwall: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja en kerro:
Koitappa olla miettimättä, niitä tylsiä, ikäviä, masentavia asioita.
Siitä se paraneminen lähtee käyntiin.
koitan joka päivä,mutta ne ajatukset vaan tulevat mieleen,1 esimerki kun pesen esikoista ja näen leikaus haave,tulee heti mieleen ,mitä jos niitä lisää tulee ja voi mun pikkunen että parempi olisi minulla vaikka mitä kun lapsilla :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käytkö säännöllisesti tepariassa/psykologilla puhumassa peloistasi ja muistoistasi?

kyllä,mutta nyt hän on lomalla :/ ei se hänen mielestäni ole mitään vakava ja huolestuttava että olen ahdistunut :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: mä menen huomenna omalle terveys asemalle

ja kauanko söit e-epaa? ei se parissa päivässä mitään auta. ja joo tietysti omalla asenteellakin on väliä. minä esimerkiksi olen pessimisti mutta ajattelen silti positiivisesti asian:pessimisti ei koskaan pety,mutta yllättyy iloisesti aina välillä :)

tietysti asiat pitää käsitellä ja kaikki tunteetkuuluu elämään joskus elämä potkii päähän ahdistaa ja on pahaolla,sitten niin on,mutta minä ainakin tiedän ettei sitäkään jatku ikuisesti. pisimmänkin talven jälkeen tulee aina kevät. voimia sinulle . elämä voittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ja kauanko söit e-epaa? ei se parissa päivässä mitään auta. ja joo tietysti omalla asenteellakin on väliä. minä esimerkiksi olen pessimisti mutta ajattelen silti positiivisesti asian:pessimisti ei koskaan pety,mutta yllättyy iloisesti aina välillä :)

tietysti asiat pitää käsitellä ja kaikki tunteetkuuluu elämään joskus elämä potkii päähän ahdistaa ja on pahaolla,sitten niin on,mutta minä ainakin tiedän ettei sitäkään jatku ikuisesti. pisimmänkin talven jälkeen tulee aina kevät. voimia sinulle . elämä voittaa.

:hug: mä söin 2kk ,sitten lopetin anna vaan lapsille niitä ,ettei heille tulee samanlainen kohtalo ,kun netissä kirjoitetaan ,mitä e-epa puutos voi tehdä aivolle :kieh: :laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja :

:hug: mä söin 2kk ,sitten lopetin anna vaan lapsille niitä ,ettei heille tulee samanlainen kohtalo ,kun netissä kirjoitetaan ,mitä e-epa puutos voi tehdä aivolle :kieh: :laugh: :ashamed:

Ai niitä samoja mitä itse söit? Sopivatko ne varmasti pikkuisille?

Yhteistyössä