Mä uskon persujen jättivoittoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Persufan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Persufan

Vieras
Siis oikeesti lehdet huijaa. Melkein kaikki ketä mää tunnen aikoo äänestää persuja! Siis mää en ees tajuu että miten ne sais vaan jotain 15 prosenttia. Siis mä luulen että mediat ja muut salailee ja totuus on se että ne saa jotain 50 prossaa. Toki jokku mamut, hurrit, punavihersokeet äänestää vastaan mut ei auta. Niitä on kuitenkin niin vähän vaikka sekin on liikaa...

Aatelkaapa että jos persut saa nyt voittoja ja aletaan näkee et asiat menee paremmin. Sitten ne vois saada eduskuntavaaleissa yli 50 prossaa paikoista ja sitten loppuu mutina.

Odotan itsekin melkoista jytkyä, kun tuttavaporukasta pinttyneet kepulaiset (mm. tätini miehineen) ja pikimustat kokkarit (omat vanhempani) aikovat äänestää persuja!

Totta. En tiedä itsekään ketään joka äänestäisi muuta kuin Perussuomalaisia. Asun kuitenkin kaupungissa jossa on 300tuhatta asukasta ja aika laaja tuttava piiri itsellä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27306245:
niin mäkin uskon ja varsinkin maaseudulla missä yli puolet valtuustosta ollut aina kepulaisia. Itsekin harkitsen loikkaamista.

Älä harkitse, vaan loikkaa! Kiviniemi teki kepulle sellaisen karhunpalveluksen, että se tuntuu vielä pitkään! Monilta ikikepulaisilta on luottamus mennyt pysyvästi.

No, kepulaiset sentään älyävät loikata! Mutta demari- ja vasuriäänestäjät pyyhkivät vain paskaa silmälaseistaan ja jatkavat uskollisesti heidät pettäneiden puolueiden äänestämistä! Kokoomuslaiset lähinnä ilmeisesti ovat psykoosissa tai riivattuja.

kylläkyllä. minunkin ystäväpiiriini kuuluu hippejä, maahanmuuttajia, homoseksuaaleja, työttömiä, hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, kouluttamattomia ja monen moista erilaista ihmistä, silti lähes kaikki ovat pettyneitä puolueisiin joita ovat ennen äänestäneet ja aikovat nyt äänestää perussuomlaista ehdokasta.

Siis oikeesti kaikki mun tuntemat vähänkin järkevät ihmiset aikoo äänestää persuja. Mä uskon että tulee jättipotti. Mun on kyllä pakko ihmetelle että missä ne muitten puolueiden kannattajat on? Hesassa tossa olin niin siellä oli persujen vaaliteltaltalla porukkaa kuin pipoa. Muut vaaliteltat tyhjillään.

Mun kaveri sano, että tässä voi tulla vaikka vallankaappaus. Että persut vetää ihan törkeesti ääniä. Meinaan jos eduskunnassa on yli 100 persua niin siinä ei muilla oo nokan koputtamista. Somalijengi lähtee samantien ja muut mamurosvot kans. Romanikerjäläisten slummit lanataan ja porukka heivataan veneessä Itämereen. Ruottinkieliset palvelut lopetetaan ja rahat otetaan samantien pois Kreikasta. Helvetistä säästöä ja SUomi lähtee uuteen nousuun.

[QUOTE="vieras";27306260]kylläkyllä. minunkin ystäväpiiriini kuuluu hippejä, maahanmuuttajia, homoseksuaaleja, työttömiä, hyvin toimeentulevia, korkeasti koulutettuja, kouluttamattomia ja monen moista erilaista ihmistä, silti lähes kaikki ovat pettyneitä puolueisiin joita ovat ennen äänestäneet ja aikovat nyt äänestää perussuomlaista ehdokasta.[/QUOTE]

Oikeestikko? Emmä usko oikein että hipit, mamut ja homopetterit äänestäis persuja. Noi muut kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Perusäijä;27306272:
Siis oikeesti kaikki mun tuntemat vähänkin järkevät ihmiset aikoo äänestää persuja. Mä uskon että tulee jättipotti. Mun on kyllä pakko ihmetelle että missä ne muitten puolueiden kannattajat on? Hesassa tossa olin niin siellä oli persujen vaaliteltaltalla porukkaa kuin pipoa. Muut vaaliteltat tyhjillään.

Mun kaveri sano, että tässä voi tulla vaikka vallankaappaus. Että persut vetää ihan törkeesti ääniä. Meinaan jos eduskunnassa on yli 100 persua niin siinä ei muilla oo nokan koputtamista. Somalijengi lähtee samantien ja muut mamurosvot kans. Romanikerjäläisten slummit lanataan ja porukka heivataan veneessä Itämereen. Ruottinkieliset palvelut lopetetaan ja rahat otetaan samantien pois Kreikasta. Helvetistä säästöä ja SUomi lähtee uuteen nousuun.

Persuilla on paljon hyviä mielipiteitä, mutta tuollaisten loppuosan kommenttien takia moni hyvä asia jää kuulematta. Tuollainen kääntyy itseään vastaan.

Rahoja ei kylläkään saada irti Kreikasta, siitä on Katainen ja Urpilainen pitäneet huolen. Ja Itämeri rehevöityy muutenkin, ei sinne voi lisää typpeä kipata.

Missäkö muiden puolueiden kannattajat ovat? No ajattelepa vähän missä olisivat! Tietenkin KANTAMASSA VASTUUTA! Se on kokopäivähommaa!

[QUOTE="vieras";27306281]Onko tämä palsta muuttunut Suomi24-sivustoksi?![/QUOTE]

Ai meinaat että taso olisi noussut niin paljon?

No joo, ei täällä sheivausketjuja ole kyllä aikoihin näkynyt! Pitäisiköhän käydä aloittamassa yksi?

[QUOTE="vieras";27306297]
Missäkö muiden puolueiden kannattajat ovat? No ajattelepa vähän missä olisivat! Tietenkin KANTAMASSA VASTUUTA! Se on kokopäivähommaa![/QUOTE]

:laugh: :laugh: :laugh: Päivän paras :laugh:

[QUOTE="vieras";27306307]Ai meinaat että taso olisi noussut niin paljon?

No joo, ei täällä sheivausketjuja ole kyllä aikoihin näkynyt! Pitäisiköhän käydä aloittamassa yksi?[/QUOTE]

Ei ole noussut. Mutta eipä nousekaan noilla kommenteilla.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27306283:
Persuilla on paljon hyviä mielipiteitä, mutta tuollaisten loppuosan kommenttien takia moni hyvä asia jää kuulematta. Tuollainen kääntyy itseään vastaan.

No se oli varmaan tuon itämeri-kirjoittelijan tarkoituskin. Mikä lie rkpläinen tai demari lienee... vihreä ehkä. Vaalikamppailua käydään myös somessa, kai tiedät? Jokainen ei ole sitä mitä antaa ymmärtää olevansa.

[QUOTE="vieras";27306315]No se oli varmaan tuon itämeri-kirjoittelijan tarkoituskin. Mikä lie rkpläinen tai demari lienee... vihreä ehkä..[/QUOTE]

Kuten myös hyvää vaalityötä muille puoluille kuin perussuomalaisille tekevä Linkittäjä.

[QUOTE="fantsu";27306339]Kuten myös hyvää vaalityötä muille puoluille kuin perussuomalaisille tekevä Linkittäjä.[/QUOTE]

Tottuushan se on niistäkin saatava julki, että eivät aivan pääse puhumaan paskaa ja lupailemaan työpaikkojen säilymisiä ja muuta kultaa kun jaetaan velkarahaa.

:laugh:

[QUOTE="vieras";27306350]Tottuushan se on niistäkin saatava julki, että eivät aivan pääse puhumaan paskaa ja lupailemaan työpaikkojen säilymisiä ja muuta kultaa kun jaetaan velkarahaa.[/QUOTE]

Ja se totuus on..?

[QUOTE="vieras";27306297]
Missäkö muiden puolueiden kannattajat ovat? No ajattelepa vähän missä olisivat! Tietenkin KANTAMASSA VASTUUTA! Se on kokopäivähommaa![/QUOTE]

Olisko niin, että muut muodostavat poliittisen kantansa ihan jossakin muualla kuin Kaksplus-palstalla..? Luuletko tosiaan, että teidän mölinällänne on jotakin painoarvoa, siis aikuisten oikeesti?

Tässä kunnassa jytky on sula mahdottomuus, koska persuilla on ehdokkaitakin vain 5. (keskustalla samoin 5 ehdokasta :D).
Eli noi 2 imbesillipuoluetta ei täällä juhli.

Yhteistyössä