mä tuun hulluksi kun en saa aikaan mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkeamis piste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkeamis piste

Vieras
elämä vaan polkee paikallaan jos jotain tapahtuu se on takuulla jotain huonoa. Joka aamu herään inhottavaan toiveikkaaseen olotilaan josko tänään olis parempi päivä. Joka päivä saakin tippu kun ei ollutkaan parempi päivä.

Avoliitto sellaisessa tilassa etten usko sitä pystyy enää korjaamaan. Erotakaan ei uskalla. Tiedän ettei mies tekis eroamista helpoksi.

Opiskelu ei suju takkuan sen saman helkkarin opinnäytetyön kanssa. Inhoan koko hemmetin tutkintoa yli kaiken ja se tuo mieleeni hirveitä muistoja ajasta jona olin koulukiusattu. Ala ei myöskään kiinnosta pätkääkään. Haluaisin vaan unohtaa kaiken ja aloittaa jotain uutta mutta en tiedä sitäkään mitä se olisi. Tuntuu etten kelpaa mihinkään. Työttömyyskin ahdistaa kun ei vain töitä ole. Menin työnhaku kurssille työvoimatoimiston kautta ja se olikin netin välityksellä, siinä ei mitenkään konkreettisesti auteta työhakemuksen teossa joten hukkaan men.

Olen niin turhautunut. Siihen päälle kaikki lasten sairastelut ja jatkuvat rahahuolet niin musta oikeasti tuntuu että mä en selviä järjissäni tästä.
noh sainpahan purettua paineita tähän.

:( Voi miten ikävä tilanne.. Suosittelen kuitenkin ehkä puhumaan puolison kanssa ja miettimään onko todella järkeä "rääkätä" itseään itseään kiinnostamattoman alan opiskelulla, jos se ei tunnu miltään kantilta katsottuna hyvältä. Minusta kuulostaa, että kyse voisi olla myös masennuksesta, joten kannattaa varmuudeksi käydä lääkärin luona. Mites lapset? Ulkoilkaa paljon, jos ovat pienempiä ja jos isompia niin keksikää vaikka yhteinen harrastus esim. uimahallissa käynti 1-2krt viikossa. Virkistää mieltä kun saa raitista ilmaa ja liikuntaa. :) Tsemppiä!

Sitä minäkin olen miettinyt onko järkeä tuota tutkintoa jatkaa kun se niin ahdistaa. Mutta mitä sitten sen tilalle? Siinäkin murheen kryyni ja harmittaa etten osallistunut yhteishakuun. :(

Ulkoilu jäänyt hieman vähälle kyllä koko tän talven aikana kun nuorin (4v) ollut infektiokierteessä. Ollaan me nyt saatu olla aikalailla terveita viimeiset 1,5kk mutta nyt taas iski joku flunssa lapselle ja muillekin. Esikoinen on 8v.

up

Kun mä olen niin huono ilmaisemaan itseäni suullisestä ja myös kirjallisesti että sekin tekee työnhausta tosi vaikeaa. :/

Osaisko joku sanoa mitä olis järkevää tehdä tällaisessa tilanteessa? Koska nyt mä en itse oikein tiedä mitä tekisin jotta asiat paranis.

[QUOTE="tip";28389564]Täydennyshaku toisen asteen koulutukseen on 5.7.-12.7.2013 ja ammattikorkeaan 29.7.-1.8.2013.[/QUOTE]

Tiedän, tuntuu vain että sinne on ikuisuus. :) Eikä tiedä mille linjoille sitten niitä paikkoja on. Ainakin täällä tuntuu olevan tunkua monelle mielenkiintoiselle linjalle.

Oppisopimustakin olen miettinyt... Mutta on vissiin vaikea saada?

Jotenkin mä haluaisin tehdä tämän tilanteen eteen jotain nyt heti. enkä vaan istuskella tässä ja ihmetellä ja odotella sitä täydennyshakua tai että joku työhakemus tärppäis viimeinkin.

Yhteistyössä