Mä tuun hulluksi!! Enkä kestä enää!!

Alkuperäinen kirjoittaja HermotMenee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Joo, ei tästä tule mitään. Heti kun keskittyminen herpaantuu, biisi vaihtuu takas Kwaniin :headwall: |O
Armahtaiskohan Nukkumatti tästäkin tuskasta :/

Ei se NukkuMatti välttämättä auta :/
Mulla tuli toi hiton veivaa veivaa uniinkin viikonloppuna :D Oli aika painajainen :laugh:

Saattaiskin olla melkoisen mielenkiintoinen uni, jos siihen veivaa veivaa tulis taustalle :laugh:

Eiku mä olin siinä unessa baarissa, ja menin jukeboxista pistää biisejä, niin siinä peijakkaan masiinassa ei ollu muita kipaleita kuin toi veivaa veivaa :laugh: Sitä sitten kuunneltiin koko ilta :D

:laugh: :laugh:
Hyvät bileet :D

Oli juu
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
veivaa veivaa vainoaa mua päivittäin. työkaverilla soittoäänenä... :/

Voi toista :hug: :D
Mä en oo päässy vielä sen biisin kanssa inhokki-vaiheeseen, tosin oon sitä niin vähän joutunut kuuntelemaan. Mut musta se on hauska :D

hauska se olikin, jonkun piirretyn elokuvan mainoksessa :D
mutta jokapäivä monta kertaa ... :whistle:

veivaa veivaa vainoaa mua päivittäin. työkaverilla soittoäänenä... :/

Mikä vika on veivaa veivaa-biisissä?? :o

No ei vaan, ymmärrän jos alkaa kyllästyttää, jos sitä monta kertaa kuulee joka päivä :hug:

Hei, kokeilepa ihan reippaasti laulaa se biisi kerran-pari läpi, tai sen mitä osaa niin jos sitten jättäisi rauhaan :) mulle kävi niin kerran, kun yks kamala biisi soi päässä niin autossa ollessa hoilotin sen mukana läpi ja seuraavana päivänä huomasin että eipä vainonnut mua enään se kappale :) (eikä jatkossakaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Mulla soi päässä Katy Perry. :headwall: Hot N' Cold ja I Kissed A Girl.

Kiitos. :D Tosin tykästyin Perryyn, mut hitto ku pitää melkein koko ajan soida päässä. |O

Se ihme numa numa on soinu myös. Tänään siivoillessa lauleskelin sitä ja tanssin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
Hei, kokeilepa ihan reippaasti laulaa se biisi kerran-pari läpi, tai sen mitä osaa niin jos sitten jättäisi rauhaan :) mulle kävi niin kerran, kun yks kamala biisi soi päässä niin autossa ollessa hoilotin sen mukana läpi ja seuraavana päivänä huomasin että eipä vainonnut mua enään se kappale :) (eikä jatkossakaan)

tulee kyllä valkotakkiset hakeen jos mä töissä alan veivaamaan :laugh:

tulee kyllä valkotakkiset hakeen jos mä töissä alan veivaamaan :laugh:

:laugh: :laugh: Voin vaan kuvitella...

Sekin usein auttaa, jos kyseisen biisin edes kuuntelee pari kertaa. Kannattaa kokeilla.

Yhteistyössä