Mä tuun HULLUKS!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miettikää sitä (vähän ohi aiheen) että kun mies on tottunut tienaamaan paljon ja vaimo törsäämään paljon, ja lopulta miehellä on jo paineet siitä hyvätuloisuudesta. Että tuleeki burn out eikä uskalla vähentää töitä--->vähemmän käyttörahaa, kun pelkää että nuori vaimo ottaa ja lähtee rikkaamman perään..

Miettikää sitä (vähän ohi aiheen) että kun mies on tottunut tienaamaan paljon ja vaimo törsäämään paljon, ja lopulta miehellä on jo paineet siitä hyvätuloisuudesta. Että tuleeki burn out eikä uskalla vähentää töitä--->vähemmän käyttörahaa, kun pelkää että nuori vaimo ottaa ja lähtee rikkaamman perään..

Akka lähtee kun fyffet loppuu sou? Ihan tyypillistä kun ei puhe siis suomalaisesta muijasta. Jättää mukulat isälleen ja jatkaa pyydystystä.

No ottaa uuden vaimon, kyllä kohtuuvarakkaalle miehelle takuulla uusi vaimo löytyy :D

se on sit vaan voi voi ja lämmin leipä ;) eipä olis ensimmäinen mies joka ei uskalla paljastaa vaimolleen rahahuoliaan, työuupumustaan tms, losauttaa hengen itseltään. mut onneks tyhmiä suomalaisia miehiä viel on lisää jonossa :p voi aina vaihtaa rikkaampaan! aika tiukkaa tahtia saa naulaa hakata seinään mies et saa vuosia kustannettua mm.3-6 tonnin ruokakulut pelkästään kuukaudessa, plus sitten kaikki muut siihem päälle :p

[QUOTE="vieras";26231540]Varmaan oli aika kovat kumarat tolla summalla, vai joitteko vain kalliit samppanjat strippiklubilla:D[/QUOTE]

mä en muista yhtään mitä joimme haha:D. Mutta aika vähän meni niin varma jotain paska joimme

[QUOTE="vieras";26231677]Tämmöinen on mielestäsi jotenkin hauskaa?[/QUOTE]

eikun kirjoitan ja itken nyt samalla, sorry mutta en mä tosikko ole, se on elämää vain

displaypicture

arrrrrrrrr!!!!! klo 12.40 oli lääkäri niin en kerenyt, sitten soitin hänelle se antoi aika klo 14.00. Ok, laitoin vaatteet päälle ja aloitin etsiä avaimet autosta, niin ei prkle ole, lompakkoa ei ole ja kortti oli lompakossa. Eilen pitin näköjään niin hauska että en tajua mihin hävisin lompakon, entäs auton avaimet mihin mä näitä laitoin??? Voi vee!!!! Lompakossa vielä oli 2300e ja kortti ja kortin tarvitsen Mexicoon, kun millä muuten maksan, just kävin pankista hakemassa kortin millä voi maksaa ja nyt ei siitäkään oo, voi että mä räjähdän. Sekä lääkäriltä mun on pakko saada lapun kun mä tarvin sen kesällä mukaan kun meen hakemaan terapeuttinen hpv rokote, kun en halua siitä paska elimistössä(varma puhuin jo tästä täällä). Kyseinen lääkäri Mehiläisellä vast ens viikolla taas ja 4pv päästä meen matkalle ja kun tulen kesällä, ei hän enää oo täällä, kun on lomalla juuri silloin. Ei hlvti!!!! Niin ja muilla autoilla en voi mennä, kun eilen parkiroin auton niin hienosti kun tulin keskustasta päivällä, etten pääse millän muila autoilla, siis aarrrrrrr! Ette tiedä miltä nyt tuntu|O:mad:

ei, et ole varmaan puhunut tuosta täällä. kertoisitko lisää ?

* :whistle: *

arrrrrrrrr!!!!! klo 12.40 oli lääkäri niin en kerenyt, sitten soitin hänelle se antoi aika klo 14.00. Ok, laitoin vaatteet päälle ja aloitin etsiä avaimet autosta, niin ei prkle ole, lompakkoa ei ole ja kortti oli lompakossa. Eilen pitin näköjään niin hauska että en tajua mihin hävisin lompakon, entäs auton avaimet mihin mä näitä laitoin??? Voi vee!!!! Lompakossa vielä oli 2300e ja kortti ja kortin tarvitsen Mexicoon, kun millä muuten maksan, just kävin pankista hakemassa kortin millä voi maksaa ja nyt ei siitäkään oo, voi että mä räjähdän. Sekä lääkäriltä mun on pakko saada lapun kun mä tarvin sen kesällä mukaan kun meen hakemaan terapeuttinen hpv rokote, kun en halua siitä paska elimistössä(varma puhuin jo tästä täällä). Kyseinen lääkäri Mehiläisellä vast ens viikolla taas ja 4pv päästä meen matkalle ja kun tulen kesällä, ei hän enää oo täällä, kun on lomalla juuri silloin. Ei hlvti!!!! Niin ja muilla autoilla en voi mennä, kun eilen parkiroin auton niin hienosti kun tulin keskustasta päivällä, etten pääse millän muila autoilla, siis aarrrrrrr! Ette tiedä miltä nyt tuntu|O:mad:

Sinulla on pahoja elämänhallinnan vaikeuksia.

"""Älä välitä Milana kateellisista! Musta on hienoa, että elät täysillä kun sulla on varaa siihen. Go girl!

Hienoa, että lompakko löytyi"""

No kyllä se vähän tälläsessa perus-mammassa kirpasee kun pääsee juhlii ja oikein strippibaarii (ne on ihan törkykalliita) ja hups, kun nostin tonnin liikaa mitä piti! Ja ukko NAURAA asialle ja pusuttaa "hyvä kulta, oot parasta mitä mulla on ikinä ollu"! Mun ukolta olis tullu löysät housuu ja akalle tukkapöllyä, tollaki rahalla oltas lyhennetty velkoja mukavasti! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"""Älä välitä Milana kateellisista! Musta on hienoa, että elät täysillä kun sulla on varaa siihen. Go girl!

Hienoa, että lompakko löytyi"""

No kyllä se vähän tälläsessa perus-mammassa kirpasee kun pääsee juhlii ja oikein strippibaarii (ne on ihan törkykalliita) ja hups, kun nostin tonnin liikaa mitä piti! Ja ukko NAURAA asialle ja pusuttaa "hyvä kulta, oot parasta mitä mulla on ikinä ollu"! Mun ukolta olis tullu löysät housuu ja akalle tukkapöllyä, tollaki rahalla oltas lyhennetty velkoja mukavasti! :D

mut kato kannattaa olla yhtä paljon tienaava raksamies ku venakolla niin ei oo velkaa mistään ;) rahaa on niin paljo ettei paskalle taivu, akka ei ees kerkee kuluttaan niin paljon mitä ukko kantaa kotio ;)

Aloitukseen oli hienosti saatu se, että rahaa on lompsassa enemmän kuin taviksilla, ei-ihan lähimatka tulossa, uusi rahakortti oli plakkarissa ja autojakin niin paljon parkissa ristikkäin, ettei pihalta pääse. Vähän hassua ja hymyilyttävää.

Toivottavasti rahat ja vermeet löytyvät. Ja toivottavasti miehesi ei pidä loukkaavana sitä, että käsittelet noin huolimattomasti häneltä saatua omaisuutta.

Osui ja upposi, osasit pukea ajatukseni sanoiksi!

Yhteistyössä