Mä tuun HULLUKS!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
LOL :) Illalla viimestään haukut tätäkin lääkäriä täällä kun on nii v'tun tyhmä eikä enää annakaan sulle uutta aikaa ja meinaa vielä kesälomaakin pitää vaikka SULLA olis just sillon asiaa ja blaablaa.

Kuka sitä sun vauvaa on nyt esim. tän 2vrk hoitanut putkeen kun olet sekoillut ympäri kyliä? Kuinka kauan sä oikeasti kuvittelet että sun miehes jaksaa tota touhua kattella? Nyt kun se poika on maailmassa niin ei oo konsti eikä mikään heivasta sua mäelle sieltä talosta, aivan varmasti saa yksinhuoltajuuden itselleen näitten sun sekoilujes pohjalta.. Mieti nyt ihan pikkusen välillä muitakin kun ittees.
Onneks mun miehellä erilainen ajatelutapa en mä muuten olisi jaksanut tosikon kanssa olla naimisiissa ja se tykkää kun mä käyn rentoutumassa, saa vaikka miesten kanssa pitää hauska hänen puolesta. Mies kans tykkää pitää hauska:)

[QUOTE="...";26231083]"haha LOL :D " sanoo pelkästään miehensä rahoilla elävä loinen joka hukkaa "mukamas" pankkikorttinsa, puhelimensa ja 2300€ rahaa...[/QUOTE]
onko pahaa elää miehen rahoilla?:whistle:

[QUOTE="vieras";26231116]Sähän voit miettiä sitä sit vanhempana kun oot eltaantunut ruma läski lähiöbaarissa ja kukaan ei tarjoo.[/QUOTE]

Sä odottelet jo siellä?

en mä oo kännissä ja kerroin että lapun tarvitsen

Jep! Tää oli ehkä tarkoitettu näin, ettet humalapäissäs ajais ihmisten yli. Meinaan jos oot ollu niin neuvottomassa kunnossa yöllä ettei ole ollut kenkiä jalassa etkä edes muista sitä itse niin TODELLA HYVÄ ettet ole lähteny ennen yhtä mihinkään autolla!!!! Varmasto on ollu liikaa alkoholia vielä veressä! (miksi pitää dokaa noin rankasti kun seuraavana pvänä menoa noinkin aikaisin???) Ja vielä: kuinka helevetin hölmöä on pitää tollanen summa lompsussa?? :O
Illan aikana oot saanukki ravata maatilla melkosen moneen kertaan ja nostaa montasataa kerralla.. Ei helv..!

Aloitukseen oli hienosti saatu se, että rahaa on lompsassa enemmän kuin taviksilla, ei-ihan lähimatka tulossa, uusi rahakortti oli plakkarissa ja autojakin niin paljon parkissa ristikkäin, ettei pihalta pääse. Vähän hassua ja hymyilyttävää.

Toivottavasti rahat ja vermeet löytyvät. Ja toivottavasti miehesi ei pidä loukkaavana sitä, että käsittelet noin huolimattomasti häneltä saatua omaisuutta.

Aloitukseen oli hienosti saatu se, että rahaa on lompsassa enemmän kuin taviksilla, ei-ihan lähimatka tulossa, uusi rahakortti oli plakkarissa ja autojakin niin paljon parkissa ristikkäin, ettei pihalta pääse. Vähän hassua ja hymyilyttävää.

Toivottavasti rahat ja vermeet löytyvät. Ja toivottavasti miehesi ei pidä loukkaavana sitä, että käsittelet noin huolimattomasti häneltä saatua omaisuutta.

Loistavasti kiteytetty

[QUOTE="vieras";26231187]Joo sun äitis pöydässä. Äitisi muuten juuri sammui...Tuutko kottikärryillä hakemaan?[/QUOTE]

Se varmaan haisee aika omituiselle? Roudaa siihen kirkon viereen, sieltä sen on joku sinne tuonutkin.

[QUOTE="vieras";26231211]Se varmaan haisee aika omituiselle? Roudaa siihen kirkon viereen, sieltä sen on joku sinne tuonutkin.[/QUOTE]

En ehi, on mentävä miehesi kanssa vessaan hiukan hinkuttelemaan pissavehkeitä yhteen...

[QUOTE="vieras";26231227]En ehi, on mentävä miehesi kanssa vessaan hiukan hinkuttelemaan pissavehkeitä yhteen...[/QUOTE]

Esittele meidät joskus toisillemme. Olis mukava tavata edes kerran elämässään oma mies. Ollaanko naimisissa?

Elämä saa olla hauskaa ja elämässä pitää olla iloa, mutta ei se hauskanpito tarkoita räkäkännejä ja baareissa luuhaamista. Valitettavsti moni äiti/isä ajattelee että HEIDÄN OIKEUTENSA on nauttia elämästä, silläkin riskillä että lapset kärsii. Eihän päihdeongelmaiset koskaan näe omissa sekoiluissaan mitään pahaa. Hauskaahan se on kun rahat katoo ja muisti menee.

[QUOTE="vieras";26231264]Esittele meidät joskus toisillemme. Olis mukava tavata edes kerran elämässään oma mies. Ollaanko naimisissa?[/QUOTE]

Olette naimisissa. Kimppakivaa? Kuvaile itsesi alasti ja kerro bravuuris kammarissa?

[QUOTE="vieras";26231368]Olette naimisissa. Kimppakivaa? Kuvaile itsesi alasti ja kerro bravuuris kammarissa?[/QUOTE]

En mä kiitti välitä läskeistä eltaantuneista juopoista, vai miten se meni? Mutta kiitti hei tarjouksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26231366:
Elämä saa olla hauskaa ja elämässä pitää olla iloa, mutta ei se hauskanpito tarkoita räkäkännejä ja baareissa luuhaamista. Valitettavsti moni äiti/isä ajattelee että HEIDÄN OIKEUTENSA on nauttia elämästä, silläkin riskillä että lapset kärsii. Eihän päihdeongelmaiset koskaan näe omissa sekoiluissaan mitään pahaa. Hauskaahan se on kun rahat katoo ja muisti menee.

Miten ne kotona nukkuvat lapset kärsii, jos vanhempi on ulkona?

siis toihan on suoranaista TYPERYYTTÄ, sama ku repis satasen seteleitä kappaleiks huvikseen. kuis sit suu pannaan kun miehellä ei ole enää varaa maksella tollasta menoo.. uus ukko? siis en tyhmempiä ihmisiä edes tiedä. joku ei nyt oikein käsitä rahankäyttöä eikä varsinkaan rikastumista. ei taida ukko kuitenkaan lukeutua suomen saati turun rikkaimpiin ;) ja rikkaatkaan ei tuollatavoin rahaa käytä :whistle:

ei pahalla mut vahingonilolleni en voi mitään siinä vaiheessa kun firma on konkurssissa ja talo myynnissä :p olis se kauheeta jos ei olis laittaa enempää päivässä ruokakauppaan kun 100€ :O

Yhteistyössä