Mä tuun HULLUKS!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="muua";26230772]Mika teita ihmisia vaivaa? Toivotaan nirhaamisia ja kauhistellaan "tukijoita". Voiko joissain herattaa noin vahvoja vihan tunteita tuntematon henkilo?[/QUOTE]

Elämäänsä kyllästyneet ja turhautuneet kotiäidit etsivät oikeutusta olemiselleen kivittämällä niitä, joilla on positiivinen asenne ja elämää kodin ulkopuolellakin.

[QUOTE="vieras";26230787]Mutta miksi joku sitten saa järjettömän paskasangon päällensä, jos vaikka keskellä viikkoa iltapäivällä kertoo korkkaavansa kaljapullon?[/QUOTE]

Itseppä aiheuttaa kaiken paskan. Äiti joka lopetti imettämisen kk ikäisellä vauvalla ( en tajuu ei ymmärrä), oli juuri vauva sairaalassa ja venakon ystävän vauvalla vakava kasvain joka juuri leikattiin ja vauva taisi sen takia selvitä ja nämä kaksi horoa bailaa kaikesta huolimatta stadissa huh huh. Siinä sulle huolissaan olevia äitejä loppu elämäksi. Miksi edes joku viitii puolustaa tollasia venakkoja.

Itseppä aiheuttaa kaiken paskan. Äiti joka lopetti imettämisen kk ikäisellä vauvalla ( en tajuu ei ymmärrä), oli juuri vauva sairaalassa ja venakon ystävän vauvalla vakava kasvain joka juuri leikattiin ja vauva taisi sen takia selvitä ja nämä kaksi horoa bailaa kaikesta huolimatta stadissa huh huh. Siinä sulle huolissaan olevia äitejä loppu elämäksi. Miksi edes joku viitii puolustaa tollasia venakkoja.

Käypä huuhtelemassa se hiekka sieltä vaginasta, käännä stringit oikein päin ja opettele käyttäytymään.

Tarkoitin ihan jotain satunnaista palstailijaa.

[QUOTE="vieras";26230801]Elämäänsä kyllästyneet ja turhautuneet kotiäidit etsivät oikeutusta olemiselleen kivittämällä niitä, joilla on positiivinen asenne ja elämää kodin ulkopuolellakin.[/QUOTE]

Paras vitsi tänään :D Vai elämää.. Vähän väli kännätään,kontataan suunnilleen himaan ja sitä rajaa..jos toi on sitä niin puhuttu elämää,niin on elämän prioriteetit vähän enämmänkin,kuin hukassa.

Löysä kotimammako se siellä riipputissineen kiukuttelee?

arrrrrrrrr!!!!! klo 12.40 oli lääkäri niin en kerenyt, sitten soitin hänelle se antoi aika klo 14.00. Ok, laitoin vaatteet päälle ja aloitin etsiä avaimet autosta, niin ei prkle ole, lompakkoa ei ole ja kortti oli lompakossa. Eilen pitin näköjään niin hauska että en tajua mihin hävisin lompakon, entäs auton avaimet mihin mä näitä laitoin??? Voi vee!!!! Lompakossa vielä oli 2300e ja kortti ja kortin tarvitsen Mexicoon, kun millä muuten maksan, just kävin pankista hakemassa kortin millä voi maksaa ja nyt ei siitäkään oo, voi että mä räjähdän. Sekä lääkäriltä mun on pakko saada lapun kun mä tarvin sen kesällä mukaan kun meen hakemaan terapeuttinen hpv rokote, kun en halua siitä paska elimistössä(varma puhuin jo tästä täällä). Kyseinen lääkäri Mehiläisellä vast ens viikolla taas ja 4pv päästä meen matkalle ja kun tulen kesällä, ei hän enää oo täällä, kun on lomalla juuri silloin. Ei hlvti!!!! Niin ja muilla autoilla en voi mennä, kun eilen parkiroin auton niin hienosti kun tulin keskustasta päivällä, etten pääse millän muila autoilla, siis aarrrrrrr! Ette tiedä miltä nyt tuntu|O:mad:
I
Mitään en ymmärtänyt. Kappalejako ja oikeinkirjoitus! Mieheltä alkaa rahat loppumaan?

Mä oon jonkun verran sun aloituksia ja kirjotuksia täällä lukenu, ihan ok. kuvan olen susta saanut. Ei mitään pahaa sanottavaa. Elät elämäsi niinkuin itse haluat, vaikutat onnelliselta. Mutta nyt kyllä meni vähän yli tämä juttu. Sulla oli siis tänään lääkäri, sun lapsi on ollut juuri sairaana, olet pian lähdössä pitkälle matkalle ja joudut olemaan pitkään erossa pienestä vauvastasi, JA SINÄ BILETÄT KAUPUNGILLA NIINKUIN JOKU TEINI-IKÄINEN TYTTELI JA TUUT KOTIA TUHANNEN PÄISSÄS, ILMAN KENKIÄ JA HUKKAAT VIELÄ OMAISUUTES!!! Hei haloo! Ota nyt järki käteen ja vietä aikaa sen lapsesi kanssa, ole perheesi kanssa, nauti kotona olemisesta JA LOPETA SE SAAKELIN SEKOILU!!!

Säälittävää.

Juu taksikuski muisti mua ja aika hyvin:D se sanoi että mun puhelin oli pihalla ainakin se nosti sen jonnekin haha LOL:D. No, pitää sitten pihalla varma lompakkokin etsiä

Alkuperäinen kirjoittaja No sillä lailla;26230956:
Mä oon jonkun verran sun aloituksia ja kirjotuksia täällä lukenu, ihan ok. kuvan olen susta saanut. Ei mitään pahaa sanottavaa. Elät elämäsi niinkuin itse haluat, vaikutat onnelliselta. Mutta nyt kyllä meni vähän yli tämä juttu. Sulla oli siis tänään lääkäri, sun lapsi on ollut juuri sairaana, olet pian lähdössä pitkälle matkalle ja joudut olemaan pitkään erossa pienestä vauvastasi, JA SINÄ BILETÄT KAUPUNGILLA NIINKUIN JOKU TEINI-IKÄINEN TYTTELI JA TUUT KOTIA TUHANNEN PÄISSÄS, ILMAN KENKIÄ JA HUKKAAT VIELÄ OMAISUUTES!!! Hei haloo! Ota nyt järki käteen ja vietä aikaa sen lapsesi kanssa, ole perheesi kanssa, nauti kotona olemisesta JA LOPETA SE SAAKELIN SEKOILU!!!

Säälittävää.

Mistähän kohtaa toi vaikuttaa onnelliselta ihmiseltä.

2 horoa? Kuka on horo? Missä? Meitä horoja oli enemmän, mun tanssija kaverita kenen kanssa bailasin ja oli hauska;) mutta ei enää aamulla

Juu taksikuski muisti mua ja aika hyvin:D se sanoi että mun puhelin oli pihalla ainakin se nosti sen jonnekin haha LOL:D. No, pitää sitten pihalla varma lompakkokin etsiä

LOL :) Illalla viimestään haukut tätäkin lääkäriä täällä kun on nii v'tun tyhmä eikä enää annakaan sulle uutta aikaa ja meinaa vielä kesälomaakin pitää vaikka SULLA olis just sillon asiaa ja blaablaa.

Kuka sitä sun vauvaa on nyt esim. tän 2vrk hoitanut putkeen kun olet sekoillut ympäri kyliä? Kuinka kauan sä oikeasti kuvittelet että sun miehes jaksaa tota touhua kattella? Nyt kun se poika on maailmassa niin ei oo konsti eikä mikään heivasta sua mäelle sieltä talosta, aivan varmasti saa yksinhuoltajuuden itselleen näitten sun sekoilujes pohjalta.. Mieti nyt ihan pikkusen välillä muitakin kun ittees.

Yhteistyössä