Mä tulin järkyttävän kipeeksi fysikaalisesta hoidosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mulla oli neljäs kerta viime keskiviikkona.Edellisinä kertoina mulla oli yks mies, joka laittoi niitä 60 asteisia lämpöpusseja hartioille ja selkään ja sitten hieroi.Tuntui, että auttoi tosi hyvin mun oireisiin.Viime kerralla oli uus, joku nainen.Se laittoi myös noi lämpöpussit ja hieroi.Sattui älyttömästi ja lisäks antoi jotain syvälämpöä laserilla.Siitä lähtien mulla on ollut huimausta, pyörrytystä, pahoinvointia, päänsärkyä ja ihan kihelmöintiä päässä.Onko muilla ollut vastaavaa?

Mulla on uusi aika taas huomenna sille naiselle, ja jotenkin haluaisin vaihtaa siihen mieheen ja ei sitä laseria...Kiva kun on jo valmiiksi tosi kipeä.Menin alunperin sinne niska, selkä ja hartiajumituksen takia.Kiva, kun päässäkin kihelmöi nyt jatkuvasti... :'(

kerro ensimmäiseksi mennessäsi vaivoista, joita edellisen kerran jälkeen on ollut! usein huono olo tulee siitä, kun nesteett lähtee liikkeelle ja niiden mukana liikkuu myös hieronnan vapauttamaa kuona-ainetta... voi olla muitakin syitä!

Tuli vaan mieleeni, et oletko vielä mahdollisesti äiti joka imettää?
Ja jos olet , niin onko hieroja mahdollisesti asiasta tietoinen?
Itse olen myös joutunut käymään fysikaalisessa hoidossa, eikä käsittelyt ainakaan ole missään nimessä saaneet olla liian rajuja, sillä imettävällä äidillä on hormooneja niin paljon, että luusto ja nikamat eivät kestä. Elikkäs tietynlaiset venyttävät käsittelyt ja vastaavat on kiellettyjä, ettei käy hullusti! Mutta ihan vaan näin äkkiseltään tuli mieleeni, ei varmaankaan sua nyt auta..Itse olen myös joutunut hierojaani komentamaan, kun on niin kovakouraista käsittelyä, että ei voi rentoutua, mikä olis kyllä tarpeellista. Onhan maksavalla asiakkaalla oikeus ilmaista mielipiteensä hoidoista:)

Yhteistyössä