Mä tosiaan luulin, että yöheräilyt kuuluu vauva-arkeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ieras

Vieras
Mä olen aivan loppu! Taapero herää valehtelematta vähintäänkin 10 kertaa yössä. Jos nukkuu omassa sängyssä niin vaatii n.10 minuutin nukutuksen joka kerta. Eli valintana on koko yön ramppaus sen huoneessa ja nukuttaminen tai se, että se nukkuu vieressä ja uni on levotonta ja katkonaista :(

Mikä ihme sillä voi olla? :( Kokonaiset yöt on nukuttu jo parin kk iästä lähtien ja nyt ihan alkanut tällainen. Ikää on likimain 2.

Meillä ja monilla kavereilla oli ihan täsmälleen samanlainen vaihe tuossa kahden vuoden kieppeillä, mielikuvitus kai herää ja unet villiintyy tai jotain.. Mutta se on vaan vaihe, menee ohi. Jaksuja..

Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:
Meillä ja monilla kavereilla oli ihan täsmälleen samanlainen vaihe tuossa kahden vuoden kieppeillä, mielikuvitus kai herää ja unet villiintyy tai jotain.. Mutta se on vaan vaihe, menee ohi. Jaksuja..

Toivotaan näin :( Tuntuu todella epätoivoiselta tämä :( Kiitos vastauksestasi!

Meillä poika oppi nukkumaan yönsä heräämättä vasta siinä 2,5vuoden paikkeilla, tai sanotaanko että siinä vaiheessa oli viikossa enemmän nukuttuja öitä kuin valvottuja. Tosin meillä niitä temputteluja teki tutti kun sitähän ei voi itse suuhun yöllä nostaa vaikka se olis pudonnut siihen suun viereen |O Eli sitä tuttia käytiin nostelemassa 1-x kertaa yössä siihen asti kun vajaa 2-vuotiaana sain pojan siitä helposti vierotettua. Mutta sen jälkeen meni ainakin se puoli vuotta kun piti tuo x-määrä kertoja käydä pojan huoneessa. Nyt kun olen saanut nukkua pari vuotta rauhassa niin nyt onkin sitten hyvä aika lähteä siihen rumbaan uudestaan :laugh:

Meillä oli kans tuollainen vaihe nuorimmaisella aikoinaan.
Sitten kerran päivällä asiasta juteltiin ja sovittiin että yöt nukutaan eikä hilluta.
Ja, äiti tai isä ei tule paikalle koska mitään hätää ei ole.
Siihen loppui huuto kun ekana yönä siellä kitisi mutta kun antoi vaan kitistä

Meillä täs 2v1kk kanssa on selvästi tullu mielikuvitus öihinkin. Nukkuu vierussängyssä ja suunnilleen joka yö näkee unia, kiljuu, itkasee jne....Päivisinkin kuvittelee kaikenlaista.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Meillä täs 2v1kk kanssa on selvästi tullu mielikuvitus öihinkin. Nukkuu vierussängyssä ja suunnilleen joka yö näkee unia, kiljuu, itkasee jne....Päivisinkin kuvittelee kaikenlaista.

Meillä just tällaista! Herää yhtäkkiä itkien tai kiljahtaa unissaan tms. Jos nukkuu vieressä jatkaa sitten uniaan, mutta omassa sängyssään ollessaan vaatii äitin viereen siihen asti, että nukahtaa uusiksi.