Mä tekisin mitä vaan että tolla ukolla olis normaali duuni!!!!*JATKOA*:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Hitto soikoon,mikä tässä päivässä on kun ei mee putkeen mikään.

Miehen piti poikien kanssa mennä tänään uimaan ja mä ajattelin tehä ruokia valmiiksi lapsille,kun lähetään huomenna 2 päiväksi miehen kanssa veks kotoota..siivota jne.nyt se sitten soitti että hesään on lähettävä,soitto tuli :kieh: :kieh:

Eli nyt mun on sitten lähettävä sinne swimmaamaan töitten jälkeen,voi kökkö.Onneks menkat sentään oli aamusta loppunut:)

Joo aika tylsää jos suunnitelmat meneekin joka kerta munilleen :/

Mä olen jo tottunut tuohon miehen 7-19 työaikaan...tosin nyt hän on lyhentänyt iltapäivästä niin että tulee kotiin puoli seiskalta jo. Mutta joskus olisi ihan kiva vaikka syödä päivällinen tai joku muukin eväs porukalla.

Toisaalta meillä on päivisin ihan omat kuviot lasten kanssa aina. Aamu aloitellaan porukalla, päivä ollaan porukalla ja illalla kun ollaan pihoilla kavereiden kanssa niin jossain vaiheessa huomaan että kas hellukin on tullut jossain veiheessa messiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Joo aika tylsää jos suunnitelmat meneekin joka kerta munilleen :/

Mä olen jo tottunut tuohon miehen 7-19 työaikaan...tosin nyt hän on lyhentänyt iltapäivästä niin että tulee kotiin puoli seiskalta jo. Mutta joskus olisi ihan kiva vaikka syödä päivällinen tai joku muukin eväs porukalla.

Toisaalta meillä on päivisin ihan omat kuviot lasten kanssa aina. Aamu aloitellaan porukalla, päivä ollaan porukalla ja illalla kun ollaan pihoilla kavereiden kanssa niin jossain vaiheessa huomaan että kas hellukin on tullut jossain veiheessa messiin :D

Me ei pystytä ikinä suunnitteleen mitään,aina se saattaa muuttua ja usein muuttuukin...yrittäjä kun on ja 24h päivystys :kieh:

Jos se "normaali työ" tarkoittaa ma-pe 8-16, se olisi taivaallista. Siihen vielä lomat ja lomarahat ja palkallinen sairasloma niin johan sitä herroiksi elettäisi. Tilipäivästä puhumattakaan. =)

Minua välillä kans kismittää tämä yrittäjän arki. Siis mies yrittäjä ja aina töissä. Viikonloppuisin pitää "vapaata", mutta kuitenkin hoitaa firman asioita tai muita siihen liittyviä hommia aamusta iltaan. Toisaalta ei lopu puheen aiheet, kun jauhetaan yrityksen asioista, hankinnoista jne... Jos me ei keskenään niin ainahan voi joku yrittäjä kaveri piipahtaa kahvilla *haukotus*.

Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Minua välillä kans kismittää tämä yrittäjän arki. Siis mies yrittäjä ja aina töissä. Viikonloppuisin pitää "vapaata", mutta kuitenkin hoitaa firman asioita tai muita siihen liittyviä hommia aamusta iltaan. Toisaalta ei lopu puheen aiheet, kun jauhetaan yrityksen asioista, hankinnoista jne... Jos me ei keskenään niin ainahan voi joku yrittäjä kaveri piipahtaa kahvilla *haukotus*.

Aivan :D Ja toi on niiin naimisissa puhelimensa kanssa ;)

Täälläkin ukko oli ennen yrittäjä ja tosiaan 24/7. Mutta sitten se meni yhteen firmaan töihin, ja johan sitä on näkynyt kotona, viimeiset puoli vuotta on ollut n. 8 päivää kuussa kotona (on ulkomaankomennuksella). Joten pahemminkin sulla asiat vois olla :saint: Unelmoin vain siitä että pääsis lasten kanssa uimaan (pienin on vasta 5 kk, joten miehen pitäis olla hoitamassa sitä ).

millainens se on yrittäjien rouvien elintaso? silläkin taitaa olla jotain tekemistä työaikojen kanssa.. jos ois vaan 8-16, niin taitaisi elintasokin vähän romahtaa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millainens se on yrittäjien rouvien elintaso? silläkin taitaa olla jotain tekemistä työaikojen kanssa.. jos ois vaan 8-16, niin taitaisi elintasokin vähän romahtaa? =)

Elintaso on hyvä,aina välillä silti tulee naristua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Elintaso on hyvä,aina välillä silti tulee naristua :ashamed:

sitten kannattaa miettiä kummasta haluat narista, siitä ettei mies ole koskaan kotona, vai että rahaa on niukemmanlaisesti? =)

Mun miehellä on "säännöllinen" 3-vuorotyö... muuten hyvä kun mukamas tietää etukäteen millä viikolla on mikäkin vuoro, mutta saattaa vaihtua vuorot yht'äkkiä tai siirtyä 2-vuoroon pariksi kuukaudeksi ja uhkana on nyt 4-vuoroon siirtyminen... siis ärsyttävää varata neuvola, ultra jne. aikoja hänen töiden mukaan ja sitten ne muuttuukin |O

Voi kun tuttua! Meillä on täl hetkellä sellanen ihmeellinen tilanne, että miehellä on yks työ josta se saa kuukausipalkkaa ens kevääseen asti. Siis aivan käsittämätöntä että joka kk tulee yks varma sama summa tilille, ei tällasta oo koskaan ollu meidän perheessä...
Työaikoihin ei ikävä kyllä vaikuta :headwall:

ei oo yrittäjä, mutta tekee ihan v*tusti töitä, kyllähän se palkkapäivänä hymyilyttää mutta oikeesti, voisin tinkiä monesta asiasta jos vaan saisin miehen välillä kotiinkin! nytkin millon lie ollu vapaapäivä (on siis viikonloppusinkin töissä ), tossa paripäivää sitten teki 22h töitä, kävi kotona nukkumassa TUNNIN,söi,kävi suihkussa ja meni takas töihin . tappaa ittensä tällä menolla joten mielummin ottaisin miehen ja vähän vähemmän rahaa mitä "yhksinhuoltajana" ja vähän enemmän rahaa...

varsinkin nyt kun minä ja kaikki kolme lasta ollaan sairaana :/

Mäkin tottunut,että isännys on sunnuntai-illasta perjantai-iltaan poissa/töissä,yöt mukaan lukien.Viikonloput touhuaa lasten kanssa ja on kokki kolmonen.Plus sitten tietty hoitaa firman paperi työt(yrittäjä) sunnuntaina ennen ku töihin taas lähtee.Mutta autas armias,jos sattuukin sellanen hiljasempi viikko niin kuin edellis vkolla,että oli kolmena yönä kotona ja perjantaina koko päivän! Mullahan menee pasmat vallan sekasin ja ihmettelen "kuka nyt taas kolistelee,kuka kumma laitto pyykit koneeseen" ym ym :D

Meilla on kanssa etasuhde. Mies siis Etela-Koreassa n 6 vk kerrallaan. sitten Suomeen 2 vk lomalle meita katsomaan. Pidemman paalle ei tasta ole, valiaikaisratkaisuna kylla nyt menee. En ollut siis valmis lahtemaan Koreaan lasten kanssa viela tassa vaiheessa. Saa mies olla siella katsomassa mille nayttaa, voisiko siella asua lasten kanssa.

Mun mies ei ole yrittäjä, mutta se tekee työmatkoja (onneks lyhyitä) usein ja aina sen työpäivät venyy. Se sai just palkankorotuksen, mutta mieluummin mä antaisin rahaa pois ja ottaisin miehen taas omakseni...

Täällä kans mies yrittäjä. Normaali työpäivä on n 8-20/22. Vapaata on la illasta su iltapäivään. Joka kolmas viikko on on kolmen päivän vapaa.
Alkaa molemmat olla poikki tähän tilanteeseen.
Ja pahinta on että meidän elintaso ei todellakaan ole hyvä. Just ja just pärjätään. Mies on kuukausipalkalla (reippaasti alle 3000) eli työtunnit ei vaikuta palkkaan. Firma ei vielä kovin montaa vuotta joten osingotkin jääny olemattomiin. Ja kun niitä joskus ollaan saatu on kyllä kaikki menny laskupinon pienentämiseen.

Yhteistyössä