Mä tein tänään löydön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen

Vieras
Kirpparilta löysin kavan lähes uudet kokoa 20 ensiaskelkengät, hintaan 8 ?. Seuraavaks lampsin kenkäkauppaan ja löysin tytölle kavan uudet talvikengät, kokoa 23 ja sitten vielä kavan kesäkengät, kokoa 21. Ja nämä siis puoleen hintaan, molemmat. Toisesta vielä vähän lähti pois, kun oli kengät olleet ikkunalla ja aurinko kuluttanut vähän väriä siitä kengät reunasta, jota en kyllä itse huomannut, vaikka se myyjä sen sanoi :D Oon niiiin tyytyväinen, kun kerrankin mua onnisti!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mikä on Kava? Meinatko Kavat?

No enhän mä ole kirjoittanut "kava". Vaan kavan. Vai pitääkö se kirjottaa että Kavatn :D

Jos nimi on Kavat, sen omistusmuoto ei tietenkään pudota pois mitään kirjaimia, vaan muoto on Kavatin tai jopa Kavat`n, mut Kavan ei kylläkään. Ethän sano Mikaen auto, jos tarkoitat Mikaelin auto? Tai toivottavasti et. Mut kiva kun sua onnisti.

Kyllä sitä voi kenkämerkin nyt kirjoittaa oikein, jos siitä on kyse. Jos sana olis ollut aiheeseen irrelevantti, ei se olisi ihan niin paljon häirinnyt.

Varmaan sua häiritsisi isona Madonna-fanina, jos mä kirjoittelisin tänne aina Madonnesta? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Kyllä sitä voi kenkämerkin nyt kirjoittaa oikein, jos siitä on kyse. Jos sana olis ollut aiheeseen irrelevantti, ei se olisi ihan niin paljon häirinnyt.

Varmaan sua häiritsisi isona Madonna-fanina, jos mä kirjoittelisin tänne aina Madonnesta? :laugh:

Mua ei tuollaiset asiat häiritse, pääasia, että saan selvän :)

Tehtiin löytö kalusteliikkeestä:
6kpl. baarijakkaroita
2kpl. sängynalusmattoja
2kpl. kaappia (toinen seinään kiinnitettävä ja toinen lattiamalli)
Kaikki tämä hintaan 420?, mielestäni aika edullisesti lähti

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
6kpl. baarijakkaroita
2kpl. sängynalusmattoja

On kyllä, hyvät ostokset! :)

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
6kpl. baarijakkaroita
2kpl. sängynalusmattoja

miks sängyn alle tarvii mattoja?