Mä tein tänään havannon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huoh"

Vieras
Olen luullut "inhoavani" miehen kaveria. Mutta tänään tajusin että mä inhoan mun miestä kun se on kaverinsa kanssa.

mies ei huomioi minua ollenkaan vaan on lähinnä todella välinpitämätön. En siis tarvitse huomiota sinällään mutta voisi kohdella minua silti kunnioittavasti. Miehen kaveri ottaa minut paljon paremmin huomioon.

Mun mies on todella raivostuttava, esittää koko ajan jotain muuta kun on. Ymmärrän senkin että ihmisellä on ns. eri rooleja eri ihmisten kanssa mutta tämä on jotain käsittämätöntä.

kiitos, sain purkautua.

Mä kans inhosin miehen kaveria, pidin junttina ja huonokäytöksisenä kunnes tajusin, paremmin tutustuttuania, että on vaan aika ujo ja oikesti todella mukava ihminen. :)

Kum mä olen kaverini kanssa parhaalla höpötystuulella niin en kyllä miestä huomioi varmaan ollenkaan. Ei tuo siitä kuitenkaan valita.

[QUOTE="vieras";27793959]Mä kans inhosin miehen kaveria, pidin junttina ja huonokäytöksisenä kunnes tajusin, paremmin tutustuttuania, että on vaan aika ujo ja oikesti todella mukava ihminen. :)

Kum mä olen kaverini kanssa parhaalla höpötystuulella niin en kyllä miestä huomioi varmaan ollenkaan. Ei tuo siitä kuitenkaan valita.[/QUOTE]

Mä en siis odota että miehen pitäisi hengata mun kanssa jos on kaveri kylässä. Mä viihdyn kyllä itsenäisestikin vaikka kirjan ääressä.

Mä tapaan kavereitani kaksin jos meillä on kahdenkeskisiä asioita, ja kun paikalla on useempia, niin ollaan kyllä molemmat sosiaalisempia, eikä käännetä selkää tai unohdeta sitä omaa kumppania. Tilanteen mukaan aina.

Yhteistyössä