Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HienoPikkukuvasta tuli mieleen se sarjishahmo "salad fingers".
Okei
Neve hööd :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HienoPikkukuvasta tuli mieleen se sarjishahmo "salad fingers".
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Toi on ehdottomasti paljon parempi ku mun tekeleeni.
Toihan on upea kakku =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Ei valittamista, hieno on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HienoPikkukuvasta tuli mieleen se sarjishahmo "salad fingers".
Okei
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Toi on ehdottomasti paljon parempi ku mun tekeleeni.
Toihan on upea kakku =)
![]()
No ei liioitella!
Eka kerta kun sain ton marsipaanin turvallisesti tohon päälle :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ällö:no eipä tosiaan ole kovin kummonen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Toi on ehdottomasti paljon parempi ku mun tekeleeni.
Toihan on upea kakku =)
![]()
No ei liioitella!
Eka kerta kun sain ton marsipaanin turvallisesti tohon päälle :xmas:
En mä liioittele.
Kun mä olen ulkoistanut mun kakkujeni teonkin paremmille tekijöille :xmas:
Ainoa minkä osaan, on marjoista päällinen kakkuun. Ja ei sitäkään viitsi jokaikiseen kakkuun tyrkätä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:HienoPikkukuvasta tuli mieleen se sarjishahmo "salad fingers".
Okei
http://www.youtube.com/watch?v=M3iOROuTuMA