Mä tarvisin talveksi kengät, mutta kun... (joo ihan turhis )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ne on niin kalliita! |O :headwall: Ellokselta kattelin kenkiä, mutta en mä oikeen tiedä... monet niistä oli aika rumia.

Nämä oli lähes ainoat jotka miellytti mua.
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34999&productId=244751&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Minä en jalkojani pilaa tämän enempää huonoilla kengillä. Kengissä laatu usein korreloi hinnan kanssa. Mummokengät on parhaat: mukavuus on tärkeintä. Alle satasen kenkiä en kovin usein osta. Mulla on leveä ja paksu jalka, ei näihin saa edes kenkiä marketista ellei ota 3 numeroa liian suuria.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Minä en jalkojani pilaa tämän enempää huonoilla kengillä. Kengissä laatu usein korreloi hinnan kanssa. Mummokengät on parhaat: mukavuus on tärkeintä. Alle satasen kenkiä en kovin usein osta. Mulla on leveä ja paksu jalka, ei näihin saa edes kenkiä marketista ellei ota 3 numeroa liian suuria.

No jaa mä olen saanut monet todella hyvät kengät reilusti alle satasella. Yhdet aivan loistavat kesäkengät makso 15?. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Hienot! Ei muuta kuin tilaus vetämään :). Vai oliko niissä joku ongelma?

Ei kai niissä mitään ongelmaa ole. Pakko varmaan jotkut hommata, koska edelliset kengät on niin puhki että kosteus tulee läpi. Harmi sinänsä, koska ne oli jalkaan niin hyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ajattomat jalaadukkaat kengät kestäisivät hyvin huollettuina monet talvet. Miksi ostaa tuollaista roskaa. Materiaalikin on jotain muovia...

Mulla oli ne edelliset kengät monta talvea ja reilusti alle satasella ne ostin. Ei ne järkynkalliit kengät ole ainoat kestävät. Eikä mulle ole varaa ostaa jotaki sikahintaisia kenkiä opiskelijana.

Yhteistyössä