Mä tarviin nyt ulkopuolisen mielipiteen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
Kun mulla on menny nyt sukset ristiin mein sijotuskämpän isännöitsijän kanssa..

Meille tuli taas uus vuokralainen siihen tän kuun alusta.
Isännöitsijä soitti mulle lauantaina että aikoo nyt viedä varoituslapun sille vuokralaiselle.
Oli kuulemma ollu yöllä siellä porukkaa.
Sanoin että eiköhän ihmisellä saa olla vieraita mihin aikaan tahansa jos ei häiriötä aiheuta.
No sano sit että joo oli ollu kuulemma häiriötä kun naapuri oli laittanu aamu neljältä sille viestiä.

Mä olen tässä pohdiskellu ja mua alkaa pikku hiljaa vituttaan tää tilanne niin että olen jo puhunu mun porukoille että myydään se paska pois.

Siis tää naapuri.... mä en tiedä mikä sitä vaivaa.
Se itse saattaa keskellä yötä alkaa hakkaa seiniin ja huutaa v***u pas*aa siellä. Jos oleilet omalla takapihalla, saattaa alkaa huuteleen ikkunasta jos vähänkään kuuluu ääniä.
On tehnyt valituksia mein vuokralaisista vaikka ne ei ole edes ollut kotona aikana mistä valittaa.
Tavallaan joo isännöitsijä tietää nääkin mut en nyt taas tajuu mikä v***u sitäkin vaivaa.
Nyt siis mun vuokralainen joka siis asunu vajaan kk siinä kämpässä, aiheuttaa ekaa kertaa jotain "häiriötä" niin laitetaan samoin tein varoitusta. Tää naapurihan ei itse koskaan mene sanomaan häiriöstä vuokralaisille.

Mut siis miks helvetissä tälle häirikkö naapurille ei ikinä koskaan ole laitettu mitään varoituksia???
Joka v***n kerta olen asiasta isännöitsijälle soittanu kun olen kuullu että jotain on taas tapahtunu.
Nytkin tää naapuri on ainoa joka valittaa koska toinen seinä naapuri ei ollut kotona sinä yönä.

Voinko mä teidän mielestä soittaa tästä isännöitsijälle ja vaatia sitä laittaan sitten sille naapurillekkii valitusta kun se hakkas viimeksi seiniä heti ekana viikonloppuna kun tää asukas oli muuttanu sinne??

Musta tuntuu kohta että mä en jaksa tätä paskaa.

Noita valittajia riittää kyllä joka taloyhtiöön :/

Mutta, jos se sun vuokralainen on siellä pitäny meteliä niin siitä saa kyllä tehdä ilmoituksen. Ja ehkä tiedän ois pitäny tästä naapurin huutamisesta ym. tehdä valitus kyseisenä ajankohtana, koska näin jälkeenpäin se saattaa tuntua puolustelulta eikä oo varmastikaan toimivaa.

Hei !

Mulla sijoitusasuntoja useampi , ja yhdessä meillä oli samanlaista. Soitin isännöitijälle ja rakentavan keskustelun jälkeen , meni ilmoitus myös tälle seinänaapurille ja valitukset loppuivat siihen.

Ilmeisesti hällä ei ollut mitään muuta tekemistä kun valittaa ....

Meillä oli yläkerrassa tuollainen naapuri. Olimme 2 viikko thaimaassa ja tää ukko valitti,että meidän kämpässä kuulemma biletetttin vaikkei ketään ollu kotona. Onneksi meidän vuokraisäntä tiesi tän naapurin ja sanoi jo kun siihen muutettiin, että kannattaa varautua tällaiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja sijoituasuntolainen:
Hei !

Mulla sijoitusasuntoja useampi , ja yhdessä meillä oli samanlaista. Soitin isännöitijälle ja rakentavan keskustelun jälkeen , meni ilmoitus myös tälle seinänaapurille ja valitukset loppuivat siihen.

Ilmeisesti hällä ei ollut mitään muuta tekemistä kun valittaa ....

Niin.... mut siis kun mä olen aika varma että tää naapuri on sairas.
Jossain sillä oikeesti mättää.
Naamatusten se ei oo minällänsäkkään.... ei tosin kai tervehdikkään tai mitään.

Mut siis kun isännöitsijä tietää että sillä on tapana toisinaan tehdä sitä että hakkaa ja huutaa, siitä on sanonut myös tän naapurin toisen puolen seinänaapuri jolta mä alunperin kuulinkii että se siellä taas hakkailee seiniin ja huutelee. Siis sille on kyllä toinenkii todistaja.
Ja siis toki voi kertoa isännöitsijälle asiasta mut jos toinen on vasta muuttanu asuntoon ja ekaa kertaa on jotain niin eikös isännöitsijä vois vaan soitella sille asukkaalle ja kysellä siltä että mitä on tapahtunut?

No soitin sitten tänään isännöitsijälle ja sanoin olevani nyt kyl vähän närkästyny hänen tavasta toimia, ja hän myönsikin että ehkä hän aika hätäseen toimi nyt.

Tänään oli myös ollut hallituksen kokous niin siellä oli se toinen seinänaapuri ottanut puheeks tän ongelman. ja tästä nyt sit jutellaan torstaisessa taloyhtiönkokouksessa.

Niin ja tää toinen naapuri kertoi myös että tätä häiriköintiä on nyt ollut enempikin kuin mitä olin kuullut... siis sen naapurin osalta.

Yhteistyössä