mä tartten nyt lohdutusta, tukea, tsemppiä, ennen kaikkea kuuntelijan joka ei arvostele.. raskausasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en haluu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en haluu.

Vieras
Kuinka paljon menkat voi olla myöhässä stressin takia? mulla myöhässä nyt jotai viikon, en uskalla enää edes laskea! mä en missään nimessä haluais olla raskaana :/ en ole uskaltanu ostaa testiä, pelottaa, mut pakko kai se huomenna on. voi luoja! mä vaan juoksen veskis tarkistuskäynneillä ja toivon et oireet johtuu menkoista eikä muusta.

Onnea sulle! mulla on tissit kipeät niinku aina ennen menkkoja ja niinku aina alkuraskaudessa. mulla on myös sattunu mahaan, ja norm. maha kipeä vasta kun menkat jo päällä. Kun taas joka kerta, eli kolmesti, on maha ollu kipeä alkuraskaudessa. mut eikö voikki oireita kuvitella kun tarpeeks pelkää?? nyt olis vaan niin huono hetki olla paksuna :(

Niin, tiedänhän minä että vain selibaatti suojaa raskaudelta varmasti. liha vaan on niin heikko, että mieli tahtoo uskoa ehkäisytuotteiden voimaan. kiitos kuitenkin vastauksesta tähän ketjuun, juuri tuotahan kaipasin.

Ja kyllä, ainahan raskaus mahdollinen on kun seksiä harrastaa. toivottavasti mies muisti ostaa testin.

Kyllä ne voi olla vaikka miten paljon myöhässä milloin mistäkin syystä. Voivat jäädä kokonaan väliinkin ja tulla vasta kuukauden päästä. Kyllä se siitä. Ja onhan niitä ratkaisuja siihenkin jos olet raskaana. Tällaisissa tapauksissa ymmärrän nekin, jos ehkäisystä on huolehdittu ja silti on vahinko käynyt.

Kiitos sulle :) kiva et joku ymmärtää. tosin jos mahassa joku olisi, niin siihen sitten sopeuduttaisiin. ei vaan huonompaa aikaa vois olla, hommasin juuri uuden työn ja lapset jo sen ikäisiä että elämä alkaa helpottaa koko ajan. No, haluan edelleen uskoa, että uuden työn aiheuttama jännitys vaikuttaa. ehkä myös laihtuminen vois vaikuttaa vaikken liian vähän painakaan.

Yhteistyössä