Mä oon löytänyt miehen netin kautta. Matkustin sitten myöhemmin häntä tapaamaan (hän maksoi kaiken). Nyt suunnittelemme sitä, että muuttaisin sinne, olen jo useamman kerran käynyt siellä. Oman alan töitä on siellä paljon, mutta todella alhaisella palkalla, siis sellaisella palkalla, ettei oikein ole järkeä mennä töihin. Tarkoitan sitä, että ne omat tuloni olisi murto-osa miehen tuloista, ettei siinä muutama satanen mitään vaikuttaisi. Olen lähdössä sinne ihan "tyhjän" päälle. Toisaalta minä en omista täällä Suomessa mitään, ei ole omistusasuntoa tai muutakaan, joten helppo lähteä.
Sitten joku kirjoitti lapsiasioista, että pitää ottaa avioero Suomessa, jotta saa lapset. Anteeksi vain, mutta tuo on järkyttävän kuuloista. Ajatteletko ollenkaan sitä, että lapsilla on myös ISÄ??? Miltä kuulostaisi jos ulkomaalainen isä piilottaisi lasten passirt? Niin et varmaan hyväksyisi, mutta sitten taas jos suomalainen ottaa ne lasten passit niin siinä ei mitään väärää... no meni vähän aiheen yli, mutta en tuota ymmärrä, että ajatellaan automaattisesti, että ulkomaalainen isä lapsille on aina joku hirviö.