Mä tajusin just erään kamalan jutun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Mulla on laskettu aika tossa keväämmällä, lopputalvelvesta. Nyt jo alkaa maha olla edessä.

Kaksi raskautta takana ja molemmissa ollut lopussa jätti ison mahan kanssa niin tönkkö että kenkien laitto on hankalaa yms....

Ja nyt mun pitäisi sitten kyetä pukemaan 2 lasta toppavaatteisiin jos meinataan päästä ulos.

ei helkatta. Mitenköhän se onnistuu. Me varmaan pysytään sitten sisällä.

Mulla kans kaks lasta, no toinen jo osaa pukea kokonaan itse mutta toinen tarttee apua. Menossa nyt rv 27+4 ja hieman hankalaa jo tuo kyykkiminen kun ei meinaa itselle saada kenkiä jalkaan.

Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Kai vanhempi osaa jo pukea edes hieman...Mulla on la tammikuun alussa, ja tietyissä asennoissa sattuu/alkaa supistelemaan. Jos poika on ulos lähtiessä reippaalla mielellä, niin laittaa itse pipon ja puvun päälle, minä istun lattialla vieressä valmiina auttamaan, jos tarvii apua tai meinaa hermostua. Sitten laitan pojalle hanskat ja kengät istualtaan, poika on seisaaltaan. Näin ei tarvi kumarrella ja maha ei joudu vaikeisiin asentoihin.

No kyllä toi isompi osaa periaatteessa pukea. Mutta tarvitsee kyllä silti apua. Mutta pienempi on täysin puettavissa.

Kakkonen kun oli kesävauva niin ei ole tullut tälläistä ongelmaa vastaan. Kyllä tämä pukeminen siis vielä sujuu. Mutta sitten tuossa ensivuoden puolella voikin olla jo ongelmia

Mä en saa enää ilman kipuja puettua kenkiä jalkaan. Ennen eilistä lumipyryä pärjäsin jalkaan "potkittavilla" pistokkailla, mutta nyt on pakko laittaa varrelliset kengät, joissa siis naruja tai vetoketju ja kyllä tekee kipeää. Viikkojakin vasta 31 :headwall:

Mutta sisälle en aio jäädä :)

Onnistuu onnistuu... vähän puuskuttaen, hiki tulee... mutta ei huolta.... mulla 4 lasta ja kaikki synty perätysten. Välillä meni vaan hermot tiukalle kun ekaa piti auttaa pukemisessa ja kun vimeistä vietiin toppapukuun niin kolmas oli jo kakannut vaippoihin ja ei kun uudelleen riisuminen ja pukeminen ja kaikki hikoilee porukalla eteisessä... mutta ulos päästiin, huh huh ! terv. 4:n lapsen yh-äiti... tosin selkä on huonona vielä tänäkin päivänä ja nuorimmainen onneksi jo 14 v. ja onneksi koko porukka on jo oppinut ite pukemaan, heh !

Yhteistyössä