Se alko piipittää ihan hulluna ja sit mä löin sitä henkarilla ja se putos lattialle ja sen jälkeen se ei enää sanonu mitään. :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::kieh: rääkkääjä |O Yrititkö ees elvyttää toista rassukkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Ennemmin tapettu varoitin, kuin loputtomasti piipittävä varoitin!
Valvo tämä yö sammutuspeite kädessä ja käy huomenna ostamassa uus!
Teillä on sitten hautajaiset edessä :'( Vai meinasitkos ihan kylmästi vaan viskata mäkeen ja uuden ottaa tilalle :/Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::kieh: rääkkääjä |O Yrititkö ees elvyttää toista rassukkaa?
Yritin, mutta se on kaput.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Teillä on sitten hautajaiset edessä :'( Vai meinasitkos ihan kylmästi vaan viskata mäkeen ja uuden ottaa tilalle :/Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::kieh: rääkkääjä |O Yrititkö ees elvyttää toista rassukkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Teillä on sitten hautajaiset edessä :'( Vai meinasitkos ihan kylmästi vaan viskata mäkeen ja uuden ottaa tilalle :/Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::kieh: rääkkääjä |O Yrititkö ees elvyttää toista rassukkaa?
Mä en oikeen tiedä, pitäiskö sille suorittaa ruumiinavaus.
Ja miten mä voisin kertoo silleen nätisti tolle toiselle varoittimelle, että mä tapoin sen kaverin. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Teillä on sitten hautajaiset edessä :'( Vai meinasitkos ihan kylmästi vaan viskata mäkeen ja uuden ottaa tilalle :/Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla::kieh: rääkkääjä |O Yrititkö ees elvyttää toista rassukkaa?
Mä en oikeen tiedä, pitäiskö sille suorittaa ruumiinavaus.
Ja miten mä voisin kertoo silleen nätisti tolle toiselle varoittimelle, että mä tapoin sen kaverin. :'(
Kannattaa kattoa mitä meni vikaa ettei lisää uhreja tule. Miäkin avasin meijen digikameran sen tähden mutta eihän ne kaikki takasin mahtunut. Taatusti syönyt liikaa nippeleitä ja siksi levis. |O Mitäs ei tottele dieettiä :kieh: Pitäisköhän seuraavaksi avata tää läppäri kun tuntuu jumittavan!
yritä nyt jotenkin pehmentää toisen iskua ja surua. ota vaikka mukaan shoppailemaan uutta toveria :heart: