Mä taidan seuraavissa vaaleissa äänestää vihreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän haluan kansalaispalkan. Ihan sama mulle, mistä se kansalaispalkka maksetaan. Tänään on ollut niin ihana päivä, kun olen noita yrttejä istutellut, laittanut kaikessa rauhassa ruokaa jne. Ei edes haittaa, vaikka taivas veti pilveen ja vettä pirskottaa juuri, kun pitäisi alkaa grilliä sytytellä. Vaan persana...huomenna on maanantai ja taas on mentävä sorvin ääreen |O Mä haluan kotiäidiksi, oloneuvokseksi, elämäntapaintiaaniksi tai ihan mitä vaan, mutta en käydä töissä. Pakko se vaan on - vielä - kun ei muutakaan keinoa ole itseään ja muksuaan elättää.

Oon äänestäny jo vuosia vihreitä, mutta vielä en oo saanu minäkään vapautta olla se "elämäntapaintiaani". Perustetaan kansanliike ja äänestetään kaikki vihreitä niin josko sitten ;)

Alkuperäinen kirjoittaja LotL:
Oon äänestäny jo vuosia vihreitä, mutta vielä en oo saanu minäkään vapautta olla se "elämäntapaintiaani". Perustetaan kansanliike ja äänestetään kaikki vihreitä niin josko sitten ;)

Pitäis varmaan perustaa kaksi uutta elämäntapaintiaanipuoluetta, joista toinen voittais vaalit ja toinen olis johtava oppositiopuolue. Muuten ei kuulkaas onnistu.

Mä olen monasti ollut vähällä äänestää vihreitä, mutta aina olen muistanut, että jsut mun kaltaisten selkänahasta vihreät mielellään ottaa vielä nahanriekaleen jos toisenkin lisää. Mulla vaan ei sitä selkänahkaa loputtomiin ole. Mutta jos olisi se kansalaispalkka, meikä laittaisi pillit pussiin ja alkaisi elämäntapaintiaaniksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen monasti ollut vähällä äänestää vihreitä, mutta aina olen muistanut, että jsut mun kaltaisten selkänahasta vihreät mielellään ottaa vielä nahanriekaleen jos toisenkin lisää. Mulla vaan ei sitä selkänahkaa loputtomiin ole. Mutta jos olisi se kansalaispalkka, meikä laittaisi pillit pussiin ja alkaisi elämäntapaintiaaniksi.

Mulla taas ei ole koskaan varaa äänestää kokoomusta. Viime kierroksella kokoomus harhautti lupauksillaan äänestäjiä myös pienituloisemmista äänestäjistä ja riisto ja puheiden pyörtäminen alkoi heti vaalien jälkeen. Pysyn edelleen vihreissä :)

Yhteistyössä