K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:Mä oon miettiny Wii:n ja Pleikkarin välillä kun hintaeroahan niillä aikalailla on. Kumpi ois enemmän rahoille vastinetta?
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:Mä oon miettiny Wii:n ja Pleikkarin välillä kun hintaeroahan niillä aikalailla on. Kumpi ois enemmän rahoille vastinetta?
Riippuu täysin siitä, millaista pelikokemusta on hakemassa? Ja vertaa myös pelien hintoja. Wiin pelit ovat pleikka kolmosen pelejä halvempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:Pelikone olisi koko perheen käyttöön eli pelejäkin pitäisi hommata laidasta laitaan. Lapset ovat 4 ja 8-vuotiaat.
Alkuperäinen kirjoittaja Me too !:Mutta mikä 6-vuotiaalle ???
Pleikka. X-Box vai tää Wii ??
Ekaksi koneeksi tulee. Ja vain pojalleni. Itse en pelaa eikä miestä ole.
Suositelkaa, kiltit.
Hinnalla ei ole väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinzus:Kaikessa on hyvät puolensa.. Meillä on kaikki- tai no pleikka 2, ei uusinta. Tykkään itse wiistä eniten, koska en nyt vaadi teknisiltä laaduilta niin paljon. Pleikka 3:ssa on se hyvä puoli, että siinä on markkinoiden parhaimpia blue ray-soittimia jonka saisi tavallaan samaan rahaan..
Wiissä saa liikkua ja menee ihan kuntoiluksi. X-box on ihan jees, peruskone jossa on laitevika - mikäli konsolin kaataa pelin ollessa käynnissä niin se on entinen peli..