Mä taidan olla ihastunut mun appiukkoon..

Hewletin Paccardi

Aktiivinen jäsen
08.01.2008
2 243
0
36
Käytiin lasten kanssa heillä eilen, anoppi ei ollutkaan kotona, joten lapset katsoivat telkkaria ja appiukko laittoi minulle ihanan "gurmee"aterian, ei nyt varsinaisesti ollut gourmee, mutta kun näki vaivaa yksityiskohtien kanssa laittoi paahdettuja leipäkuutioita salaatin päälle ym, niin jotenkin mun sydän alkoi väräjämään appiukolle...
Oma mies kun ei koskaan ole tehnyt minulle tuollaista, tai ainakaan lasten syntymän jälkeen :ashamed:

Sä olet puutteesa ja sun mies ei pidä sua tarpeeks hyvänä, eli hali ja pussaa, mutta toisaalta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli pussaatko sinä. Elä ainakaan appiukkoon sekoa!!!!!!!

:D ehkäpä miehesikin kun vähän vanhenette yhdessä. jospa appiukko on niin pihi, että halus johonkin tyrkätä kuivettuneen leivän..

Mä olin tosi häkeltynyt, kun huomasin, että appiukolla on sama hurmaava hymy, kuin miehelläni. Harvoin hymyilevät silleen, mutta joskus väläyttävät sellaisen hymyn joka valaisee koko huoneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Marttiina Maitolehmä:
Mun appiukko on sen verran urheilullinen, nuorekas, hyvännäköinen, fiksumpi versio miehestäni niin mikä ettei... :p

MIKÄ ETTEI??? Insestiksi tollaista jo kutsutaan, mieti lapsiasi!! oot todellakin sAIRAS ja PAHA ihminen!!! T: järkyttynyt°_°

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mun appiukko on sen verran urheilullinen, nuorekas, hyvännäköinen, fiksumpi versio miehestäni niin mikä ettei... :p

ja vertasit siis näin häntä omaan mieheesi? Mikä sun MIEHESSÄ on hyvää?

Tällä hetkellä olemme aika erkaantuneet, mietin että mihin oikeastaan hänessä edes ihastuin :|

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:

MIKÄ ETTEI??? Insestiksi tollaista jo kutsutaan, mieti lapsiasi!! oot todellakin sAIRAS ja PAHA ihminen!!! T: järkyttynyt°_°

Mitään insestiä ole :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:

mitä vitun insestiä se on ei ne edes ole sukua toisilleen

Mun täytyy sanoa että katson välillä appiukkoa sillain, kun tekee jotain samalla lailla kun mieheni. Samoin tunnen aika kovaakin vetovoimaa mieheni veljeen, samoin kun hän minuun (on kännissä tunnustanut) mutta ei tulisi mieleenikään mitään koskaan tehdä tilanteelle koska rakastan ja arvostan miestäni niin paljon. Eihän se mikään ihme ole, samasta puusta veistetty saman suvun miehet, tekevät joitain asioita samalla lailla kun rakastamanne mies.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
onpas taas jyrkkiä mielipiteitä. Ainahan sitä voi olla ihastunut, mutta eri asia onkin se, lähteekö sit tekemään asialle mitään.

No näinpä! Tyhmä on joka appeensa sekoaa ainakin ennen kuin oma suhde on virallisesti saanut lopullisen tuomionsa ja toisaalta mä en oikein arvosta suhteenrikkojia, eri asia jos appi on eronnut/leski. Mutta voi kai sitä ihastua. Itselle ei tulis kyllä pieneen mieleenkään, ei oikein iske meikäläisen miesmakuun, mutta olen kyllä aikanaan yhden eksän veljeä katsellut vähän sillä silmällä ja nähnyt märkiä unia..

mä en osaa ajatella itsestäni samaa, koska appiukkoni on 65v, ylipainoinen ja ärsyttävän kaikkitietäväinen =) mut jos sun appiukkos on jotain ihan muuta, niin kyllä ihastuksen ymmärrän. Ihastuksia tulee ja menee. Mulla ainakin. Saatan olla johonkin ihastunut esim. 10min, joskus johonkin toiseen pari päivää. mutta syllä se oma ukko sit kuitenkin voiton vie :D

Samoin mulla, mutta en nyt kuitenkaan millekkään hänen kanssaan alkais. Rakastan miestäni, mutta joskus on jostain syystä vaivautunut olo appiukon seurassa.

Yhteistyössä