Mä taidan olla bi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä sen tietää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mistä sen tietää?

Vieras
Mulla menneisyydessä rankkoja parisuhteita, enkä niiden jälkeen enää ole kyennyt parisuhteeseen miehen kanssa. Siis oon aina kokenut olevani täysin hetero.
Tässä sinkkuvuosien aikana kuitenkin satuin törmäämään yhteen naiseen aina yöelämässä, se nainen oli lesbo ja jotenkin me päädyttiin suutelemaan muutamaankin otteeseen. Se kuvio kuitenkin jäi, nainen oli varattu enkä mäkään ollut valmis mihinkään muuhun.

Enkä mä siis tiedä oonko vieläkään valmis, mutta.. tapasin tässä sattumoisin erään naisen, ja no, se yritti iskeä mua. Ei ronskisti tai rumasti, vaan hienovaraisesti ja nätisti. Ja jotenkin mä viehätyin siitä ihmisestä todella paljon, mä ajattelen sitä ihmistä nyttenkin. Ja mulla on aika outo olo. En ymmärrä itseäni. Se nainen ei ollut kyllä hetero, mä tunnistin sen heti. Ilmeisesti mäkään en sitten ole, kun se nainen yritti iskeä mua?

Kauheeta olla kriisissa itsensä kanssa tässä iässä. Mikä mä oon? Hetero? Bi? Vai sittenkin lesbo? Vaikka kaikki nää vuodet mä oon haaveillut parisuhteesta miehen kanssa ja miehiin mä oon aina ihastunut. Paitsi nyt nää kaksi omituista juttua naisten kanssa.. Ja niin, mä en todellakaan näe jokaisessa naisessa mitään "kipinää" tms, ainoastaan nuo naisiinpäin kallellaan olevat jostain syystä.. Äh. En osaa edes puhua tästä asiasta.

Apua.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä sen tietää?;25195540:
Mulla menneisyydessä rankkoja parisuhteita, enkä niiden jälkeen enää ole kyennyt parisuhteeseen miehen kanssa. Siis oon aina kokenut olevani täysin hetero.
Tässä sinkkuvuosien aikana kuitenkin satuin törmäämään yhteen naiseen aina yöelämässä, se nainen oli lesbo ja jotenkin me päädyttiin suutelemaan muutamaankin otteeseen. Se kuvio kuitenkin jäi, nainen oli varattu enkä mäkään ollut valmis mihinkään muuhun.

Enkä mä siis tiedä oonko vieläkään valmis, mutta.. tapasin tässä sattumoisin erään naisen, ja no, se yritti iskeä mua. Ei ronskisti tai rumasti, vaan hienovaraisesti ja nätisti. Ja jotenkin mä viehätyin siitä ihmisestä todella paljon, mä ajattelen sitä ihmistä nyttenkin. Ja mulla on aika outo olo. En ymmärrä itseäni. Se nainen ei ollut kyllä hetero, mä tunnistin sen heti. Ilmeisesti mäkään en sitten ole, kun se nainen yritti iskeä mua?

Kauheeta olla kriisissa itsensä kanssa tässä iässä. Mikä mä oon? Hetero? Bi? Vai sittenkin lesbo? Vaikka kaikki nää vuodet mä oon haaveillut parisuhteesta miehen kanssa ja miehiin mä oon aina ihastunut. Paitsi nyt nää kaksi omituista juttua naisten kanssa.. Ja niin, mä en todellakaan näe jokaisessa naisessa mitään "kipinää" tms, ainoastaan nuo naisiinpäin kallellaan olevat jostain syystä.. Äh. En osaa edes puhua tästä asiasta.

Apua.

Hyvä kirjoitus joka sisältää mielestäni varsin fiksua itsensä analysointia.
Jäin miettimään vain yhtä kohtaa:
MIKSI on oleellista onko hetero, bi vai lesbo?
EIkö se ole lopulta ihan sama onko se ihminen, jonka kanssa aidosti kohtaa ja haluaa loppuelämänsä viettää, mies vai nainen?

No sen vaan tietää :D
kyllä tuo nyt kovasti siltä kuulostaa että bi olet mutta voihan se olla ihan vaan joku ohimenevä juttu ym.
itse myönän olevani bi mutta kyllä mä vietän elämäni miehen vierellä.
minulla myös todella huonoja kokemuksia miehistä kunnes löysin nykyisen mieheni jota en vaihtaisi mistään hinnasta :) edes ihanaakin ihanampaan naiseen :D
naiset on minulle enemmänkin viihdettä ;)
kuhan sen vaan muistaa kertoa myös vastapuolelle :)

En mä tiedä onko sillä mitään muuta merkitystä, mutta mä itse haluaisin olla selvillä itsestäni.
Ja siis kyllähän mä edelleenkin haaveilen rakkaudesta ja avioliitosta miehen kanssa, mutta mua hämmentää miten jotkut naiset saa mussa jotain hereille..

Ei sitä tiedäkään, aina.
Pitääkö sun määritellä itsesi jotenkin?
Mä olen lesbo, enkä todellakaan viehäty kaikista naisista, ihan kuten heteronaisetkaan eivät (kaiketi?) viehäty jokaisesta miehestä? Tarvitaan se mystinen "jokin", että kiinnostaa.

Yhteistyössä