naiseen ihastuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muita?

Vieras
eli oon ainaki luullakseni ihan hetero, en koskaan oo tehnyt mitään naisten kanssa. usein fantasioissa kuitenkin unelmoin toisesta naisesta.

viikonloppuna kävin kaupoissa, ja näin yhen nätin nuoren naisen, ei mikään erikoinen vaan aika tavallinen, ja mun sisällä tuntu ihan kummalta, se nainen sykähdytti jotenkin tosi paljon!
en koskaan katsele naisia sillä silmällä missään, mut oikeasti halusin tätä naista!

vähän ollu tunteet sekasin sen jälkeen, se oli vaan jotenki niin sexy!

olenko mä ihan outo ja kummallinen?

Joskus olen jostain naisesta ajatellut, että ompas elinvoimainen ja seksikäs. ja joskus olen kovasti tykännyt katsoa telkkarista jotain tiettyä naista. Se on kai jonkinlaista ihastusta, mutta en miellä sitä seksuaaliseksi, kun mulla taas ei ole mitään sensuuntaisia fantasioita koskaan ollut. Ehkä se on ihailua.

ei tuo nyt niin kummallista kait ole. Kyllä aika moni on ainakin fantasiatasolla haaveillut naisesta. Käytännössä toteutus ei varmasti niin monella onnistu tai ei uskalla.

Itsekin, naimisissa, ihanan miehen kanssa, monta lastakin jo, silti joskus kiihotun tosi paljon naisesta... eli ei siinä mitään kummallista tai väärää ole, sitä kiihottuu mistä kiihottuu, ei sitä voi säädellä !

Elä elämääsi, kerran täällä vain ollaan !

kiva että muitakin :D
eipä vaan oo mun kohdalle ennen sattunu tällaista tunnetta ku nyt tästä ihanasta naisesta, kyllä mäki pidan monia julkkiksia seksikkäinä yms mut ei ne herätä mitään kiihottumista tms. mut tää nainen oli jotain ihan muuta!
aika kiva fiilis jopa ;)

Onko ihminen muka joko tai? Vain hetero? Vain homo? En usko, että se on niin mustavalkoista. Pikemminkin jonkinlainen liukumo. Riippuu ihmisestä. Ollaan joustava, eikä suljeta silmiämme elämältä.